Bende uzun zamandır şekersiz içerim (Çayı çok içmem zaten). O zamandan beri dediğin gibi çukulatalar, şekerlemeler çok değişik geliyor. Biraz fazla kaçırdım mı sorhoş ediyor beni Demekki saf şekeri bırakınca diğerleride otomatikmen nırakılıyormuş