Deli gibi şekeri seven biri olarak geçen gün testler'de şekerim sınır'da çıktı. Azaltmaya çalışıyorum. Fark ettim'ki herşey'de şeker varmış. Şeker ile alakası olmayan yemek bile şekeri yükseltiyor Ne illet birşey bu ya