Konu
1 Hafta şekersiz çay içtim ve olanlar
20-07-2018, 00:58:43
#10
arifcan
Yaklaşık 3 yıl önce bir idda sonucu çayı şekersiz içmeye başladım. Bir faydasını da görmedim zararını da
Ama iyi bir şeydir heralde