Yaklaşık 12-13 sene oldu. O zaman çok çay içiyordum azaltmak için şekersiz çay içmeye başlamıştım. Ama sonrasında asıl çayın tadını aldım. Sağlık açısından değil tabi ki gerçek tadını alıyorsun çayın. Çevremdeki herkesi de alıştırdım. Şekersiz çay,şekersiz-kremasız kahve vazgeçilmezlerim oldu.