Yaklaşık 2 senedir şekersiz içiyorum çayı. Sebebi ise çok ay içiyor olmam. Günde fincanla 15-20 fincan falan içiyorum ki fincanım normal çay bardağından 3,5-4 tane alıyor. Yani çay önümden hiç eksik olmaz. Bu durumda o fincana tek bir küp şeker bile atsan ciddi bir şeker tüketimi oluyor. Üstelik ben o fincana 3-4 şeker atıyordum. Bir gün evde toz şeker kullandığım zaman dediler ki "bu (şeker)kaseyi bugün btirdin". O beni çok etkiledi. Etrafımdaki kimse zaten şekerli çay içmiyordu. İki güç birleşince bırakmış oldum. Ama şeker olarak hayatımdan sadece bunu çıkardım. Gerçi o da çok farketmiştir muhtemelen. Ama şeker bunun farkında mı onu bilmiyorum

Şekeri de tuzu da doğal yollardan muhakkak almak lazım, vücudun ihtiyacıdır. Haricen eklenmiş şeker de tuz da illa ki zarar veriyor.