Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tuzuda bırakın tuzda faydalı bişey değil 8 sene olmuştur herhalde tuz ve şekeri bırakalı,
tuz zararlı değil üstad aşırıya kaçmadıktan sonra..vücudun ihtiyacı var