2 sene oldu şekerli çayı bırakalı, şekeri bırakınca otomatik tuz ihtiyacıda aza düşüyor. Önceden tuzsuz birşeyler kesinlikle yiyemezken şu an çok rahatlıkla yiyebiliyorum. Tavsiye ederim.