Ben çevreme her zaman aynı şeyi söylerim çayı 1 hafta şekersiz için 1 hafta 10 gün sonra şekersiz içtiğiniz çay bile şekerli gelecektir diye Çok şükür 5-6 senedir çayı şekersiz içiyorum.