Ben 10 yıldır çayı şekersiz içiyorum. Çayın tadı şekersiz çıkar zaten. Şeker koyunca çay içmiş olmazsınız şerbet içmiş olursunuz. Ayrıca şekersiz içmek kahve kültürünü de getirir zamanla. Çünkü kahveyi de şekersiz içmeye başlarsınız ve bir iki derken kahvenin de gerçek tadını almaya başlarsınız. Kahve muhabbeti yapan insanlar size tuhaf gelmemeye başlar çünkü adamların haklı olduğunu anlarsınız. Onun bunun arkasından konuşmaktansa saatlerce kahve muhabbeti yapmayı yeğlerim.