4 şeker atardım 3 sonra 2'ye indim ve şuan tek şeker olarak devam ediyor zaman zaman şekersiz içmeyi deniyorum ama tadını alamıyorum acı geliyor ağız tadım değişiyor.
Ancak kesinlikle tek şekerde çayın tadını almaya başladım.
Günün birinde tek şeker'e düşeceğime inanıyorum ama.