Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tuzuda bırakın tuzda faydalı bişey değil 8 sene olmuştur herhalde tuz ve şekeri bırakalı,
Vücudun tuza ihtiyacı var yeteri miktarda almak zorundasunız. Ekstra tuz önerilmez ama tuz ihtiyaç yanlş biliyorsunuz.