• 15-04-2013, 17:42:58
    #73
    Gazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonu söz kesmeye gideceğiz nasipse. Şeytan diyor takıları şimdiden al, siz ne dersiniz dostlar !
    şimdi de almazsan bedava verelim
  • 15-04-2013, 17:47:01
    #74
    Satmıyacağım arkadaş , ele muhtaç olana kadar satmıyacağım.Altında ne kadar pislik işler dönüyormuş görmüş olduk ama yılmayın satmayın.
  • 15-04-2013, 17:48:16
    #75
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmıyacağım arkadaş , ele muhtaç olana kadar satmıyacağım.Altında ne kadar pislik işler dönüyormuş görmüş olduk ama yılmayın satmayın.
    hocam zaten zarar çok büyük satınca elde bişey kalmıyor en mantıklısı beklemek zararı en aza indirincede eli eteği çekmek
  • 15-04-2013, 17:51:47
    #76
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten zarar çok büyük satınca elde bişey kalmıyor en mantıklısı beklemek zararı en aza indirincede eli eteği çekmek
    Amaçları bu arkadaş kimin elinde eteğinde ne varsa eritecekler ! hep sanal altınların al sat üstüne kıbrıs sorunu sonra abd asya sattı derken bu halde.Satmayın bekleyin.
  • 15-04-2013, 18:03:06
    #77
    Altın balonu patlıyor.
  • 15-04-2013, 18:04:29
    #78
    97 den alan babama. 10 ay önce 103 lere cıktıgında satmasını söylemiştim. Satmadı inat etti 110 lara çıkacagını söyledi.

    Şu anda 1360 ons. Piysalar açıldıgında 77 leri görecek herhalde. Bu saatten sonra altına bulaşılmayacagına garanti getirdim. Ve altında kalanlara sabır diliyorum. Umarım tekrar yükselirde herkes zararını karşılar.
  • 15-04-2013, 18:07:16
    #79
    SOROS geçen haftalarda dünyanın altınını sattı.

    Forumda defalarca "altın al kazan" diye konular açıldı. Tipik küçük yatırımcı saldırısı ve sürü hareketi. Hiç bir varlık sonsuza dek değerlenmez. Bir emtia 2 günde %10 düşebiliyorsa, bulaşmayın. Bir sıkıntı vardır... Durduk yere bu yüzdeler gelmez.

    Altın henüz 2000 senesinde 250$ idi. 1900 $'lari aştı bu sürede. Bildiğin balon yaptı. Şimdi fiyatları normalleşiyor. Yani ortada fırsat falan yok.

    Fırsat, altın iner 500$'a, o zaman buyrun alın . (Elbette böyle bir şey zor... Altın muhtemelen bir bant yakalayıp orada 10 yıl kadar uyur...)
  • 15-04-2013, 19:15:59
    #80
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Referxchange
    Hocam şimdi yapılması gereken mantıklı hareket nedir sizce? Benim birikimim pek fazla değil kaybetsem en fazla 400-500 liram gidecek. Elden çıkarmak mı mantıklı yoksa bu altınları yastık altı bekletmek mi?
  • 15-04-2013, 19:22:27
    #81
    3700 TL zarar ile saat 15:00 de sattım.saat 16:00 da satsaydım zarar 4000 TL olurdu.yarın satsaydım 5000 TL olurdu herhalde.
    O yüzden altından uzak durun.Türkiye de yaz geliyor yükselir felan hikaye.Türkiye hiç bir emitada belirleyici değil.Gözünüz abd de olsun.

    İlla alacam derseniz bankadan almayın.gidin kuyumcudan alın yastık altına koyun