Altın
195
●20.510
- 16-04-2013, 14:31:27Arkadaşlar 10 tane çeyrek var ne yapayım sizce anlamıyorum pek ben bekleyeyim mi
- 16-04-2013, 18:55:0810 Çeyrekte Fazla Kaybınız Olmaz. İhtiyaçınız Yok ise Bozdurmayın. Yüksek alanların Bu Zamanda Bozdurması Delilik Olur SanırımTolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2013, 13:09:51hocam bu konunun en son amacı günlük alım satım tüyoları vermek olabilir. lütfen konumun altına değil özel bir başlık açarak bu tür günlük yatırım tavsiyelerinizi belirtin.
saygılar
JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-04-2013, 16:57:01Bende yeni altın aldım. Altın rezervleri piyasaya girdiğinde hızlı bir yükseliş bekliyorum.
- 17-04-2013, 21:56:30"Altın rezervleri piyasaya girdiğinde" devletler elindeki altınları satacak demek yani? yani düşüş olcak altında..ReadyForAction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle