• 16-04-2013, 14:31:27
    Arkadaşlar 10 tane çeyrek var ne yapayım sizce anlamıyorum pek ben bekleyeyim mi
  • 16-04-2013, 16:15:08
    Altın kendine yeni bir aralık belirledi...Oynaklıktan para kazanmak için sabah alım yapmıştım şua satıyorum düşüş sinyali verdi.. sanırım bu aralıkta bir müddet gidip gelecek
  • 16-04-2013, 16:42:11
    Altından uzak durun buaralar sert düşüşler devam edeceği yönünde haberler var. 70leri göreceğini tahmin ediyorum. o yüzden beklemede fayda var.
  • 16-04-2013, 18:55:08
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 10 tane çeyrek var ne yapayım sizce anlamıyorum pek ben bekleyeyim mi
    10 Çeyrekte Fazla Kaybınız Olmaz. İhtiyaçınız Yok ise Bozdurmayın. Yüksek alanların Bu Zamanda Bozdurması Delilik Olur Sanırım
  • 17-04-2013, 12:10:08
    Bugün 13 - 17 arası biraz + yönde ivmelenme olacak bilginize.
  • 17-04-2013, 13:09:51
    hocam bu konunun en son amacı günlük alım satım tüyoları vermek olabilir. lütfen konumun altına değil özel bir başlık açarak bu tür günlük yatırım tavsiyelerinizi belirtin.

    saygılar

    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 13 - 17 arası biraz + yönde ivmelenme olacak bilginize.
  • 17-04-2013, 14:49:05
    gerçekten ilgi ceken bir konuya değinmişsiniz hocam
  • 17-04-2013, 16:57:01
    Bende yeni altın aldım. Altın rezervleri piyasaya girdiğinde hızlı bir yükseliş bekliyorum.
  • 17-04-2013, 21:56:30
    ReadyForAction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yeni altın aldım. Altın rezervleri piyasaya girdiğinde hızlı bir yükseliş bekliyorum.
    "Altın rezervleri piyasaya girdiğinde" devletler elindeki altınları satacak demek yani? yani düşüş olcak altında..