• 05-04-2013, 16:30:23
    #10
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın yatırım aracı bile değildir.
    Paylaşım Ekibindensiniz. ve burası " YATIRIM ARAÇLARI " Bölümü ve Diyorsunuz'ki

    Altın Yatırım Aracı Bile değildir. ne diyelim dur bakalım daha neler öğreneceğiz
  • 05-04-2013, 16:34:17
    #11
    Amerika'nın savaş stratejileri içinde altın fiyatları spekülasyonu ile bir başka ülke ekonomisini etkileme çabasını hangi kaynağa göre söylüyorsunuz? Bu ülkenin buna ihtiyacı yok, daha kolay yöntemleri var ve 20. yüzyılın ortasından beri etkin şekilde kullanıyorlar.
    "Altın fiyatlarını değiştirip İran'ı zayıf düşürelim, sonra saldıralım" teorisi sizce de fazla komplo durmuyor mu Allah aşkına? Üstelik bu nasıl bir dengedir ki dünyada altın fiyatları düşünce bundan yalnızca İran etkileniyor? Üstelik bir savaş ihtimaline karşın elindeki Dolar ve Euro'ya güvenemeyeceğini bilen İran'ın şimdilerde ha bre altın stoklamaya çalıştığını düşündüğümüzde, altın fiyatlarının düşük seyretmesi İran'ın işini kolaylaştır mıyor mu? Bana "düşük altın fiyatı > bozuk İran Ekonomisi > savaş" döngüsünü açıklama imkanınız var mı acaba?
  • 05-04-2013, 16:42:27
    #12
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşım Ekibindensiniz. ve burası " YATIRIM ARAÇLARI " Bölümü ve Diyorsunuz'ki

    Altın Yatırım Aracı Bile değildir. ne diyelim dur bakalım daha neler öğreneceğiz
    Hocam "bana göre" diyeyim başına da boşuna tartışma çıkmasın.

    Siz hala benim verdiğim grafik ve söylediğim diğer şeyler hakkında bir şey diyemiyorsunuz. Şuna bir bakın grafikten ve görüşünüzü iletin:
    "Altın genel olarak son 600 yıl boyunca 5-6 kez 5-20 yıllık periyotlardaki geçici artışları dışında yavaş bir düşüş trendinde."

    Paylaşımın alasını yapmışım, inşallah faydalananlar da olur...
  • 05-04-2013, 16:44:07
    #13
    konu dışı olabilir bilmiyorum fakat sormak istedim.
    siz ne önerirsiniz? ben paramı şu an için sadece altına yatırıyorum. başka bildiğim bir şey yok çünkü. farklı öneriler varsa ve paylaşırsanız değerlendirmek isterim. bir çok arkadaş da ister sanırım.
    • ReferXchange
    ReferXchange bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2013, 16:44:41
    #14
    organik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika'nın savaş stratejileri içinde altın fiyatları spekülasyonu ile bir başka ülke ekonomisini etkileme çabasını hangi kaynağa göre söylüyorsunuz? Bu ülkenin buna ihtiyacı yok, daha kolay yöntemleri var ve 20. yüzyılın ortasından beri etkin şekilde kullanıyorlar.
    "Altın fiyatlarını değiştirip İran'ı zayıf düşürelim, sonra saldıralım" teorisi sizce de fazla komplo durmuyor mu Allah aşkına? Üstelik bu nasıl bir dengedir ki dünyada altın fiyatları düşünce bundan yalnızca İran etkileniyor? Üstelik bir savaş ihtimaline karşın elindeki Dolar ve Euro'ya güvenemeyeceğini bilen İran'ın şimdilerde ha bre altın stoklamaya çalıştığını düşündüğümüzde, altın fiyatlarının düşük seyretmesi İran'ın işini kolaylaştır mıyor mu? Bana "düşük altın fiyatı > bozuk İran Ekonomisi > savaş" döngüsünü açıklama imkanınız var mı acaba?
    TÜM ülkeler İRAN 'la Yaptığı Tüm Dış Ticaretlerin Borçlanmasını ALTIN ile Ödüyor... ve Elinde Irak, Mısır, Libya Gibi Ülkelerin Kayıp Altınları dahil En Çok Altın Bulunduran Ülke İRAN .. " altın fiyatlarının düşük seyretmesi İran'ın işini kolaylaştır mıyor mu? " demişsiniz aksine İRAN'ın Ekonomisini Dış Ticaretlerden Elde Edeceği Geliri Zayıflatıyor. Ayrıca Ülkeler Artık Silah ile Değil Ekonomik Dengesizlikler ile Alt Üst Ediliyor. Komplo dediğiniz teori malesefki gerçeğin diğer adı. bunu zaten yaşayıp göreceğiz.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı olabilir bilmiyorum fakat sormak istedim.
    siz ne önerirsiniz? ben paramı şu an için sadece altına yatırıyorum. başka bildiğim bir şey yok çünkü. farklı öneriler varsa ve paylaşırsanız değerlendirmek isterim. bir çok arkadaş da ister sanırım.
    Böyle Dönemlerde yapacağınız en güzel iş yastık altı altın yatırımcılığından çok online altın hesabı ile kısa vadede online altın alış ve satışlarını takip ederek kazanç sağlamanızdır. misal 10 gün önce 24 ayar gram fiyatı 94 TL idi şuan 90 TL yaklaşık 4 TL 100 Gramdan az olmadığı sürece ay içersinde küçükte olsa kazançlar sağlayabilirsiniz...

    Tabi ALTIN / EURO / DOLAR Hükümetinde Kontrolü Altında İlerlediğini Unutmamak lazım Artık Bu 3'lüden büyük kazançlar elde etmek imkansız. her zaman dediğim gibi PARA PARAYLA BİRİKMEZ VE KAZANÇ GETİRMEZ. Para Ticaret İle Değer Kazanır İmkanınız var ise Ticaret Yapın Kar Ortaklığı Yapın vs vs
  • 05-04-2013, 16:55:40
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı olabilir bilmiyorum fakat sormak istedim.
    siz ne önerirsiniz? ben paramı şu an için sadece altına yatırıyorum. başka bildiğim bir şey yok çünkü. farklı öneriler varsa ve paylaşırsanız değerlendirmek isterim. bir çok arkadaş da ister sanırım.
    Hocam her ne kadar yatırım danışmanları da kafasına göre takılıp hep insanların rüzgarda savrulmalarına neden olsalar da resmi olarak yatırım danışmanlarının bu tür soruları cevaplama hakları var. Bu bağlamda forumda yanlış anlaşılabileceğini de bildiğimden kolay kolay (hele ki şuna yatırın şeklinde) yatırım tavsiyesi vermiyorum.

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İRAN 'la Yaptığınız Tüm Dış Ticaret Borçlarınızı ALTIN ile Ödüyorsunuz. ve Ülkeler Artık Silah ile Değil Ekonomik Dengesizlikler ile Alt Üst Ediliyor. Komplo dediğiniz teori malesefki gerçeğin diğer adı. bunu zaten yaşayıp göreceğiz.
    Savaş dönemlerinde altın artar ki zaten son 12-13 yıllık trend artış yönündeydi. Bir noktadan itibaren artık ne spekülatörler ne manipülatörler ne bankalar ne çin ne iran bu hareketi takip edemeyecek ve boğa piyasası ağrıtıcı olacak altın yatırımcısı için. Bu iş hep böyle olur: büyük yatırımcı güzel pozisyonlar alana kadar portföyünü sonraki dönemin yatırım araçlarıyla doldurana kadar, trendin kırıldığına piyasanın çoğunluğu ikna olmaz (veya olmaması için türlü gerekçeler medyada pompalanır.)

    Saygılar
  • 05-04-2013, 18:11:45
    #16
    Altın fiyatlarının hareketleriyle ilgili olarak özellikle söylemek istediğim, spekülasyonda çivinin çıkmış olduğu bir dönemde ne altın, ne de petrol gibi geniş tabanlı hacimleri kontrol altına almak ve fiyatı şekillendirmek kolay değildir. Elbette arka planda dönen tezgahlarla ilgili gerçeklik payı yüksek kirli işler var ancak bu bizi komplo teorilerinin esiri de etmesin.
    Konunun özüne dönersek; "altın her zaman kazandırır" cümlesine katiyetle karşıyım. Bunu da açıkça belirtiyorum. Kısa ve orta vadeli spekülasyonlar dışında uzun vadeli altın alımı için iki kez düşünmek gerekli.
  • 13-04-2013, 00:52:22
    #17
    Altın baya düşmüş. Dahada düşmeye devam eder mi?
  • 13-04-2013, 01:30:40
    #18
    Çok zarar ettim ama uzun vadede kar edeceğimi düşünüyorum.