• 15-04-2013, 13:51:48
    #46
    Şemsiye acıtmaz derler ya yalan bu söz.
  • 15-04-2013, 13:57:29
    #47
    3 - 4 günde 30.000 tl zararım var altından uzak durun
  • 15-04-2013, 14:06:16
    #48
    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 - 4 günde 30.000 tl zararım var altından uzak durun
    seninki çok fazlaymış hocam bi 5-6k da benim zarar. keşke dolarda kalsaydım böyle uçuk düşüşler olmazdı en azından . resmen oynuyorlar bizimle
  • 15-04-2013, 14:07:58
    #49
    Kısa yoldan kar peşinde olanlara iyi oldu
  • 15-04-2013, 14:09:31
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne oldu yahu böyle. Birkaç tane tam altın yapmıştım geçenlerde 630' dan şimdi satış 564e gerilemiş.
  • 15-04-2013, 14:13:50
    #51
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oldu yahu böyle. Birkaç tane tam altın yapmıştım geçenlerde 630' dan şimdi satış 564e gerilemiş.
    Güney kıbrıs 400 milyon euroluk altın satacağını açıkladı ortalık duman oldu. g.y kadar ülkenin yaptığına bak hele
  • 15-04-2013, 14:15:41
    #52
    Her zaman söylerim: altın her zaman kazandırır.

    Tabii ki dalga geçiyorum, burada vakt-i zamanında her Allah'ın günü bunu söyleyen cahil zevatla...
  • 15-04-2013, 14:18:14
    #53
    akbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa yoldan kar peşinde olanlara iyi oldu
    kına yak sende hoşuna gittiyse ; )
  • 15-04-2013, 14:19:24
    #54
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman söylerim: altın her zaman kazandırır.

    Tabii ki dalga geçiyorum, burada vakt-i zamanında her Allah'ın günü bunu söyleyen cahil zevatla...
    küpe olsun kulağımıza dinlemedik zamanında zarar büyük