• 15-04-2013, 15:14:23
    #64
    NicTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın ister istemez düğün mevsimi olan yazın çıkacaktır.
    Bugün çeyrek altın 139TL'yi gördü ve muhtemelen 141TL'den günü kapatacak, maddi imkanı olanların çarşambaya kadar altın almasını şiddetle tavsiye ederim.
    Altın artık düğünlere göre yükselip düşmüyor. İşin içinde forex ve bankalar var olmayan altını alıp satarak işi kağıda çevirdiler.
  • 15-04-2013, 15:23:01
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın artık düğünlere göre yükselip düşmüyor. İşin içinde forex ve bankalar var olmayan altını alıp satarak işi kağıda çevirdiler.
    Yanlış biliyorsunuz şuan ki düşüş piyasaya sıcak para girmesi için.
  • 15-04-2013, 15:59:50
    #66
    Keşke bu başlık altın fiyatları artar mı düşer mi başlığı olsaymış.
    O zaman yazılan tüm mesajlar müthiş anlamlı olurdu gerçekten.

    Kimse müneccim değil; ben de değilim, hiç değilim hatta ...
    Ama, altın fiyatlarının döviz bazında 9 katına çıktıktan sonra daha da artabilecek olmakla birlikte yıllarca sürebilecek bir düşüş trendine girebileceğini söylemiştim. Şu anda o trendi sağlamlaştırmaya çalışır bir görüntü çiziliyor. Bir şekilde altının onz fiyatı tekrar 1580 - 1620 $ civarı bir noktayı görme ihtimali var tabii kanal içinde hareket ederek.
    Ama, tepe noktasındaki anlamsız "altın bu kardeşim hep kazandırır tabii ki" çığırtkanlığını bırakmak için çok uygun bir nokta bence bu nokta.
    Uzun vadede altın hep kaybettirmiştir. Altın rüzgarına kapılacaksanız 2000-2012 yılları arasında kapılsaydınız arkadaşlar...
    geçmiş olsun...

    Bir konuya mesaj yazarken son 2-3 mesajı değil ilk mesajı okumak lazım önce ...

    saygılar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:27:54 --

    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın baya düşmüş. Dahada düşmeye devam eder mi?
    büyük çıkışın başlangıç noktası 250 USd civarı, tepe noktası 1900 USd civarı ve şu anda 1400 USD civarında.
    fibonacci katsayıları ilk soluklanacak noktanın 1265 USD olabileceğini söylüyor.
    ikinci dip noktası ise 950 Usd civarı görünüyor.
    çıkışın başlangıç noktası ise ana destek noktasıdır 250 USD. (hadi enflasyon düzeltmesi yapalım 350 USD olsun)
    (lütfen bu mesajı 1400 den 1600 e çıkmaz olarak algılamayın.)

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zarar ettim ama uzun vadede kar edeceğimi düşünüyorum.
    yukarıda yazdım işte, uzun vadedeki kârı hesaplayabilirsiniz

    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Medya şişirip yükseltti, şimdi de aksi yapılıyor. Hepsi bu
    önümüzdeki maçlara bakmak lazım. yatırım da böyle bir şey...

    gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok farklı bir durum olmadıkça en fazla 1 hafta bilemedin 2 hafta kadar düşmeye devam eder, ardından Türkiye için düğün sezonu. Tekrar yükselişe geçer.
    türkiye'de düğün oluyor diye daha önce son yüzyılda kaç kez artmış bir bakmak lazım. korelasyonun çok düşük olduğunu düşünüyorum.

    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan ciddi bir zararım var
    bekliyoruz : |
    satın demiyorum, böyle bir yetkim yok ama onz değeri 1600 civarına çıkarsa lütfen iyi değerlendirin bu noktayı.

    UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan altın düşüş kanalında eğer pazartesi salı dirinç noktalarını aşamazsa düşmeye devam edeceği öngörülebilir.Dirençleri aşarsa bir müddet daha pozisyonunu koruyarak devam eder

    1480 seviyesi çok kritik eğer bu direncin aşağı yönlü kırılıp kırılamayacağı dikkatle takip edilmeli.

    en üstte verdiğim fibonacci katsayıları her ne kadar hayal mahsulü olsa ve doğal trendi %100 yansıtamasa ad istatistiği izleyen güruhun hareketlerini etkilediği için düşüş noktalarının anlaşılmasına yardımcı olmaktadır.


    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep Aynı Senaryo Altın Düşüyor vs vs vs
    12 yıl hep aynı senaryoydu. genellikle şelale düşülerini izleyen dinlenme periyotları 20-25 yıl sürüyor, aynı senaryonun bu defa çok daha uzun süre boyunca sürmesi ihtimali var, lütfen grafiğe bakın.

    UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada yükselecek senaryoları daha fazla dolaşıyor...Hatta gr mı 105 tl iken senaryolara inanıp altın alanlar bir hayli fazladır.Altının düştüğü bir gerçek senaryo falan yok ortada 85tllere inmiş grmı?

    Şu anki durumda bazı öenmli taşlar iniş çıkışlara göre kendi pozisyonunu ayarlamış durumda 2 düşecek 3 yükselecek 4 inecek 2 yükselecek bu şekilde bir süre aşağı yönlü hareket edeceği bu durumdan da bazılarını payını alacaktır...
    ingilizce'de wishful thinking diyor buna..

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ekonomi kanallarında adamlar terimler kullanarak birşey bildiğini göstermeye çalışıyorlar ama onlarda ne sölediklerini bilmiyorlar ekrandan okuyorlar. Onlarda maaşla çalışan eleman yani. Onlara özenmeye gerek yok biz sade dilde konuşursak daha faydalı olur gibime geliyor.
    süper tespit. düşüşe başlayınca herkes trende göre tepe dip noktalarını söyler son bir iki yılın analizini yapar. 600 yıl önemli bir süredir ve pek yalan söylemez. büyük grafiği görmek lazım

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altını 100 Üzerinde Alanlar Mevcut. 100'e yakın olarak alanda var.
    Şimdi 87 de. Büyük Zarar.

    Şuan Panik yapıp bozdurmak yerine Beklemek daha faydalıdır.
    en üstte ve diğer cevaplarda da yazdığım üzere 10 kere düşünmek lazım.

    bilirkishi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçük balık her zaman dalgada yön değiştiren olmuştur, bu teori her yatırım alanında geçerlidir.
    güzel, tebrikler. biraz daha değişik ifade edeyim:
    "dalgalara karşı yüzmeye çalışan küçük balıklar zorlanır ama akıntıya kapılıp telef olmaktan da kurtulma imkanı vardır"...


    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ons'un Türkiye'deki düğünleri takip edeceğini hiç zannetmiyorum. Bu yanlış bir bilgidir kanaatimce, yada kaçırdığım bir yer varsa uyarmanızı rica ediyorum.

    Belki şöyle söylenebilir; yaz geliyor, turizm artar, döviz girer, dolar artar (!), altının Tl olarak gram fiyatı yükselmiş olur ki bunlarda olmaz. Dolar daha ne kadar yükselebilir ki ? Yükselse kaç lira oynatır ki..
    dolar fiyatı önümüzdeki bir kaç yıl içinde yükselir de altın da bu sırada dip noktaları test ederse bu şekilde belki 20 tl yerine 30-35 tl ye düşerek dip noktasını daha az acıtıcı bir noktada realize edebilir altın yatırımcısı.

    UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum..Altını yüksekten alıpta zarar edenler beklesinler
    iyi düşünsünle diyelim...

    canberk123can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın çok düştü ya 10 TL birden düştü şaşakaldım
    şelale düşüşü böyle bir şey...

    ankaradabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi altın almak mantıklı yaz geliyor
    grafiğe biraz uzaktan bakmanızı tavsiye ediyorum. 2-3 aylık grafiğe bakılıp önümüzdeki 3 ay için yorum yapılmaz. minimum kehanette bulunulmak istenilen sürenin 10 katına bakmak lazım.

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz geliyor düğünler var
    ya ne düğünü ya. kim ipler düğünü, adamlar gömüyor resmen... gömeni gören seri tecavüz mantığıyla sıraya geçmiş durumda... (lütfen dalga geçiyorsun, seviniyorsun şeklinde bir yaklaşım olmasın, inanın insanların bir şekilde kandırıldığına üzülüyorum.)

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altın yerlerde beyler. 83 lere kadar düştü. zarar büyük
    yatırımı lig gibi düşünmek lazım. kârsız yatırımların yanına kârlı yatırımlar eklemek lazım portföye ortalama (ve bence helal, temiz) kazanç önemlidir.

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almak icin en iyi zaman bu olsa gerek.

    83 TL. Akla zarar.
    grafik diyorum kısaca, ilk mesajda

    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha da düşecek diyenler var hocam
    çok var ama sesleri henüz yeterince kuvvetlenmedi. Daha altın artık 50 sene artmaz diyenler çıkacak. hatta grafik düşüşünü tamamladığında yıllar sonra bu defa altın rezervleri bulundu, altın ikinci planda kaldı vs vs şeklinde daha çoook düşeceğine dair habeler bile çıkacak. işte o zaman çocuklarımız için altın alabiliriz...

    santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereye kadar yahuu?
    dibine kadar, Allah bilir...

    First adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük yatırımcılar ciddi rakamlarda zarara uğradılar. Bu sert düşüşün sert yükselişi olur mu sizce
    büyük yatırımcılar ortalama 300-400 USD den aldıkları altını ortalama 1500-1800 arasından satarak nasıl zarar etmiş olabilirler? bir günlük işlem yapmıyorlar emin olun...

    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın tepe taklak oldu bu nedir ya. 81 diyor. Nasıl bu kadar düşebilir vallahi şoktayım.
    ilk mesaj ve üstte anlattıklarımı okumanızı tavsiye ediyorum.

    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bunun birde cıkısı olacağı düsüncesindeyim.
    mutlaka, ama ne zaman?

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne çıkışı hoca ne çıkışı 81 olmuş yüzde 25 düşüşlerde böyle vurgun görülmedi. ben parayı harcamayayım diye altına yatırıyordum emeğimin 4 te 1 i gitti resmen. bir daha bulaşmam kimseyede tavsiye etmem
    size ısrarla diyen birileri varsa (kendilerine kızamazsınız tabii ama) mutlaka sorun neye göre "altın düşmez kardeşim" şeklinde yorum yapıp duruyorlarmış bir sorun bence...

    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bankalarda Altın transferi yapılsaydı 81 TL iken şuanda altın 82 -83 TL den çok rahat borç alırdım
    Ben tekrardan çıkacağını düşünüyorum altının.
    aman açık öldürür .. aman...

    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen çıkacak 1 hafta içinde dünya ekonomi forumlarına bakın. Yahudiler sebebi şu anki durumun.
    nasıl bir hesap bu? bir hafta sonra altın çıkacak mı? tamam çıkabilir, bence de muhtemel, peki sonra ne olacak?

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altin oldu basiniz saolsun
    Allah kalanlara uzun ömür versin..

    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şemsiye acıtmaz derler ya yalan bu söz.
    şemsiyeyi uzun vadede çıkartmak bence mümkün... kısa vadede çıkartmaya çalışmak "yırtabilir"...


    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 - 4 günde 30.000 tl zararım var altından uzak durun
    size yorum yapmak istemiyorum, dalga geçtiğimi düşünerek kızabileceğiniz için de yatırım tavsiyesi vermemiş olmak için de fazla uzatmayacağım. İnanın çok üzüldüm; bence uzun vadeli bir strateji ile zararınızdan kurtulmayı düşünmelisiniz.

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seninki çok fazlaymış hocam bi 5-6k da benim zarar. keşke dolarda kalsaydım böyle uçuk düşüşler olmazdı en azından . resmen oynuyorlar bizimle
    yukarıdaki mesaj az çok sizin için de geçerli.

    akbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa yoldan kar peşinde olanlara iyi oldu
    ben böyle düşünmüyorum. İnsanlar tabii ki aç gözlü olmakla hata ediyorlar. Ama "hırsızın hiç mi suçu yok"...

    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oldu yahu böyle. Birkaç tane tam altın yapmıştım geçenlerde 630' dan şimdi satış 564e gerilemiş.
    yatıp kalkıp portföyünüzün küçüklüğüne dua edeceksiniz.

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güney kıbrıs 400 milyon euroluk altın satacağını açıkladı ortalık duman oldu. g.y kadar ülkenin yaptığına bak hele
    400 milyon nedir ya? bir günlük oynatsa ne olacak.
    bir günlük bir haftalık değil uzun vadeli bakmalısınız.

    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman söylerim: altın her zaman kazandırır.

    Tabii ki dalga geçiyorum, burada vakt-i zamanında her Allah'ın günü bunu söyleyen cahil zevatla...
    forumdaki trafiği ters yönden bekliyoruz artık kardeşim... Forumda her gün artıyor demek ki hep artacak şeklinde olaya naif yaklaşan onlarca kişiyi de bekliyoruz konuya.

    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kına yak sende hoşuna gittiyse ; )
    ben samimi olarak üzüldüm, ve alkış beklemiyorum. İnsanların yatırımları konusunda daha basiretli davranmasını kesinlikle isterim. Herkes hata yapar, ders almak ve işi bir düelloya çevirmemek lazım.

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küpe olsun kulağımıza dinlemedik zamanında zarar büyük
    küpe olsun ama yine de kendi stratejilerinizi de geliştirin inceleyerek. bizim dediğimiz de yalan olur belli olmaz. bu işlerde %100 doğru hata yapılabileceğini bilmektir.

    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altının bu hale gelmesinin sebebi olaya giren bankalar ve forex piyasasıdır. Elinde olmayan altını alıp satarak bu hale düşürdüler yazık çok yazık
    artarken o vardı. düşüş periyodunda henüz o fenomen oluşmuş değil, ya da genele yayılmadı. Ben bir kaç yıl içinde onz değeri 950 ye geldikten sonra başlayacağını tahmin ediyorum.

    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım zamanı simdi mi sizce ? Riske girmeye değer mi. Yükselişe geçer mi acaba
    uzun vadeli bakın grafiklere..

    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdan 70 lere felan düşerse ortalık çok fena karışır...
    35 TL?

    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha ne kadar düşer arkadaşlar
    kimse bunu kesin olarak bilemez bence, ama "altın hep ve sürekli artar hiç bir zaman düşmez" diyenlerin cevabını özellikle çok merak ediyorum.

    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80 liranın altına indiğinde kademeli olarak alım yapılabilir. 78 - 76 - 74 şeklinde.
    böyle düşünmüyorum.

    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyunun dibi karanlık beklenmedik şekilde hızlı düştü ve yönü hiç belli değil. Aslında bu fiyatlar alım yapmak için büyük fırsat fakat dönen oyunların boyutu hakkında fikir sahibi olamadığımızdan ne desek boş.
    çok tehlikeli. aman dikkat

    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Güney Kıbrıs'ın altınlarını ucuzdan almak için piyasanın içine ettiler.Sağlam zararım var bakalım sonumuz ne olacak 1.408,05 poff ons nerelerde.
    altını ucuzdan almak isteyenler daha çok bekleyecek bence.

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan söyliyim altın uzmanı değilim sadece fikrimi paylaşmak istiyorum, size göre doğru olabilir veya olmayabilir... Celallenmeyin hemen

    Bence altının daha yükselmeyeceği ve düşeceği belliydi diyebilirim. Ülkeler ellerindeki altın rezervini sattığında altın düşüyor...

    Eskiden büyükler derdi altın sağlam yatırım diyede, altını 90tl/gr fiyattan aldığınızda 5 yıl sonra 100tl/gr'dan satmanız artık şüpheli...

    Hatırlıyorumda 2009 yılında 1gr altın 32 tl civarındaydı, söyleki altının şimdiki fiyatı olan 80 - 90 tl'ler zaten şişirme fiyatıydı balon gibiydi, bence yakında sönecek...
    Bu fiyatlardan altın alıp yastık altı atmak hiç karlı değil...
    güzel, kavramışınız işi bence...

    NicTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın ister istemez düğün mevsimi olan yazın çıkacaktır.
    Bugün çeyrek altın 139TL'yi gördü ve muhtemelen 141TL'den günü kapatacak, maddi imkanı olanların çarşambaya kadar altın almasını şiddetle tavsiye ederim.
    düğünle gerçekten çok az ilişki var..

    emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın artık düğünlere göre yükselip düşmüyor. İşin içinde forex ve bankalar var olmayan altını alıp satarak işi kağıda çevirdiler.
    bu çok uzun bir süredir böyle, yeni değil

    NicTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış biliyorsunuz şuan ki düşüş piyasaya sıcak para girmesi için.
    kopmuş burada film

    Arkadaşlar lütfen mesajlarımın bir parçasını alıntı yapıp yüklenmeyin, iyi niyetli olarak insanların bilgilenmesi için açmıştım başlığı yıllarca cevap gelmemiş. düşüş başladı artık, takılın

    Saygılar
  • 15-04-2013, 17:12:24
    #67
    iniş çıkışlar mutlaka olacaktır onlarca merkez bankası aracı kurum ve portföyler kilitlendi bu düşüşte altın tarihnde ilk bu TCMB bile baktı karşıdan bu işe ...
    1550 usd/ons lar beklenebilir tepkide kurtaranlar kurtarısın yapamayan maliyet kırsın kademeli olarak her yükseliş satış fırsatı olabilir artık biraz ilgili olmakta fayda var al yat mantığı bitti...
    yatırım tavsiyesi değildir.

    şimdi baktım piyasaya 1390 larda ikili dip ile destek deniyor tutunur da kendini yukarı atarsa bir iki gun içinde tepki mutlaka gelir.taban oluşması önemli bu seviyede
  • 15-04-2013, 17:29:14
    #68
    Başlığı açan değerli dostumu gönülden desteklemiş bu balondan özellikle bahsetmiştim. Halen "altın için alım fırsatı" diye yaygara yapan arkadaşlarımız maalesef konuyu hiç mi hiç anlamamış. Yönlendirmeyin artık insanları, lütfen yeter! "Altın her zaman kazandırır" diyen adrkadaşlarımız şimdi neredeler? Ons başına 1300leri gördü. Gözleriniz, açın ve balonun parçalarını elinizden bırakın. Patladı artık.
  • 15-04-2013, 17:31:16
    #69
    Düşüş Sürecek Gibi Duruyor.. Lakin Alanlar Kısa Sürede Kazançlı Olacak Bunda Şüphe Yok. Bu Düşüş Dünya Üzerinde Nasıl Bir Pislik Döndüğünün Göstergesi.
  • 15-04-2013, 17:38:30
    #70
    Misafir
    Altındaki düşüş tamamen siyasidir, düşüş sinyalinide Yahudi ekonomistler geçtiğimiz günlerde duyurdular alenen. İran'ın yatırımlarının çok büyük bir bölümünü altına kaydırmasının ardından ABD nin bir hamlesidir altını küresel çapta zayıflatmak.

    Ama nereye kadar düşürebilir orası bilinmez, süreci iyi takip etmek lazım.
  • 15-04-2013, 17:39:44
    #71
    1385 leri aşağı zorluyor dibi delindi artık :d
  • 15-04-2013, 17:41:36
    #72
    Hafta sonu söz kesmeye gideceğiz nasipse. Şeytan diyor takıları şimdiden al, siz ne dersiniz dostlar !