NicTurkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altın
195
●20.510
- 15-04-2013, 15:23:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yanlış biliyorsunuz şuan ki düşüş piyasaya sıcak para girmesi için.emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2013, 15:59:50Keşke bu başlık altın fiyatları artar mı düşer mi başlığı olsaymış.

O zaman yazılan tüm mesajlar müthiş anlamlı olurdu gerçekten.
Kimse müneccim değil; ben de değilim, hiç değilim hatta ...
Ama, altın fiyatlarının döviz bazında 9 katına çıktıktan sonra daha da artabilecek olmakla birlikte yıllarca sürebilecek bir düşüş trendine girebileceğini söylemiştim. Şu anda o trendi sağlamlaştırmaya çalışır bir görüntü çiziliyor. Bir şekilde altının onz fiyatı tekrar 1580 - 1620 $ civarı bir noktayı görme ihtimali var tabii kanal içinde hareket ederek.
Ama, tepe noktasındaki anlamsız "altın bu kardeşim hep kazandırır tabii ki" çığırtkanlığını bırakmak için çok uygun bir nokta bence bu nokta.
Uzun vadede altın hep kaybettirmiştir. Altın rüzgarına kapılacaksanız 2000-2012 yılları arasında kapılsaydınız arkadaşlar...
geçmiş olsun...
Bir konuya mesaj yazarken son 2-3 mesajı değil ilk mesajı okumak lazım önce
...
saygılar
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:27:54 --
büyük çıkışın başlangıç noktası 250 USd civarı, tepe noktası 1900 USd civarı ve şu anda 1400 USD civarında.ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fibonacci katsayıları ilk soluklanacak noktanın 1265 USD olabileceğini söylüyor.
ikinci dip noktası ise 950 Usd civarı görünüyor.
çıkışın başlangıç noktası ise ana destek noktasıdır 250 USD. (hadi enflasyon düzeltmesi yapalım 350 USD olsun)
(lütfen bu mesajı 1400 den 1600 e çıkmaz olarak algılamayın.)
yukarıda yazdım işte, uzun vadedeki kârı hesaplayabilirsinizEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önümüzdeki maçlara bakmak lazım. yatırım da böyle bir şey...myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiye'de düğün oluyor diye daha önce son yüzyılda kaç kez artmış bir bakmak lazım. korelasyonun çok düşük olduğunu düşünüyorum.gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satın demiyorum, böyle bir yetkim yok ama onz değeri 1600 civarına çıkarsa lütfen iyi değerlendirin bu noktayı.JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en üstte verdiğim fibonacci katsayıları her ne kadar hayal mahsulü olsa ve doğal trendi %100 yansıtamasa ad istatistiği izleyen güruhun hareketlerini etkilediği için düşüş noktalarının anlaşılmasına yardımcı olmaktadır.
12 yıl hep aynı senaryoydu. genellikle şelale düşülerini izleyen dinlenme periyotları 20-25 yıl sürüyor, aynı senaryonun bu defa çok daha uzun süre boyunca sürmesi ihtimali var, lütfen grafiğe bakın.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ingilizce'de wishful thinking diyor buna..UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süper tespit. düşüşe başlayınca herkes trende göre tepe dip noktalarını söyler son bir iki yılın analizini yapar. 600 yıl önemli bir süredir ve pek yalan söylemez. büyük grafiği görmek lazımbilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en üstte ve diğer cevaplarda da yazdığım üzere 10 kere düşünmek lazım.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel, tebrikler. biraz daha değişik ifade edeyim:bilirkishi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"dalgalara karşı yüzmeye çalışan küçük balıklar zorlanır ama akıntıya kapılıp telef olmaktan da kurtulma imkanı vardır"...
dolar fiyatı önümüzdeki bir kaç yıl içinde yükselir de altın da bu sırada dip noktaları test ederse bu şekilde belki 20 tl yerine 30-35 tl ye düşerek dip noktasını daha az acıtıcı bir noktada realize edebilir altın yatırımcısı.MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi düşünsünle diyelim...UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şelale düşüşü böyle bir şey...canberk123can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grafiğe biraz uzaktan bakmanızı tavsiye ediyorum. 2-3 aylık grafiğe bakılıp önümüzdeki 3 ay için yorum yapılmaz. minimum kehanette bulunulmak istenilen sürenin 10 katına bakmak lazım.ankaradabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ne düğünü ya. kim ipler düğünü, adamlar gömüyor resmen... gömeni gören seri tecavüz mantığıyla sıraya geçmiş durumda... (lütfen dalga geçiyorsun, seviniyorsun şeklinde bir yaklaşım olmasın, inanın insanların bir şekilde kandırıldığına üzülüyorum.)kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatırımı lig gibi düşünmek lazım. kârsız yatırımların yanına kârlı yatırımlar eklemek lazım portföye ortalama (ve bence helal, temiz) kazanç önemlidir.snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grafik diyorum kısaca, ilk mesajdaKnow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok var ama sesleri henüz yeterince kuvvetlenmedi. Daha altın artık 50 sene artmaz diyenler çıkacak. hatta grafik düşüşünü tamamladığında yıllar sonra bu defa altın rezervleri bulundu, altın ikinci planda kaldı vs vs şeklinde daha çoook düşeceğine dair habeler bile çıkacak. işte o zaman çocuklarımız için altın alabiliriz...ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dibine kadar, Allah bilir...santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük yatırımcılar ortalama 300-400 USD den aldıkları altını ortalama 1500-1800 arasından satarak nasıl zarar etmiş olabilirler? bir günlük işlem yapmıyorlar emin olun...First adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk mesaj ve üstte anlattıklarımı okumanızı tavsiye ediyorum.TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mutlaka, ama ne zaman?Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size ısrarla diyen birileri varsa (kendilerine kızamazsınız tabii ama) mutlaka sorun neye göre "altın düşmez kardeşim" şeklinde yorum yapıp duruyorlarmış bir sorun bence...snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman açık öldürür .. aman...DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl bir hesap bu? bir hafta sonra altın çıkacak mı? tamam çıkabilir, bence de muhtemel, peki sonra ne olacak?Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kalanlara uzun ömür versin..Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şemsiyeyi uzun vadede çıkartmak bence mümkün... kısa vadede çıkartmaya çalışmak "yırtabilir"...Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size yorum yapmak istemiyorum, dalga geçtiğimi düşünerek kızabileceğiniz için de yatırım tavsiyesi vermemiş olmak için de fazla uzatmayacağım. İnanın çok üzüldüm; bence uzun vadeli bir strateji ile zararınızdan kurtulmayı düşünmelisiniz.emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukarıdaki mesaj az çok sizin için de geçerli.snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben böyle düşünmüyorum. İnsanlar tabii ki aç gözlü olmakla hata ediyorlar. Ama "hırsızın hiç mi suçu yok"...akbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatıp kalkıp portföyünüzün küçüklüğüne dua edeceksiniz.Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 milyon nedir ya?snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir günlük oynatsa ne olacak.
bir günlük bir haftalık değil uzun vadeli bakmalısınız.
forumdaki trafiği ters yönden bekliyoruz artık kardeşim... Forumda her gün artıyor demek ki hep artacak şeklinde olaya naif yaklaşan onlarca kişiyi de bekliyoruz konuya.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben samimi olarak üzüldüm, ve alkış beklemiyorum. İnsanların yatırımları konusunda daha basiretli davranmasını kesinlikle isterim. Herkes hata yapar, ders almak ve işi bir düelloya çevirmemek lazım.emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
küpe olsun ama yine de kendi stratejilerinizi de geliştirin inceleyerek. bizim dediğimiz de yalan olur belli olmaz. bu işlerde %100 doğru hata yapılabileceğini bilmektir.snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artarken o vardı. düşüş periyodunda henüz o fenomen oluşmuş değil, ya da genele yayılmadı. Ben bir kaç yıl içinde onz değeri 950 ye geldikten sonra başlayacağını tahmin ediyorum.emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun vadeli bakın grafiklere..scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 TL?snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse bunu kesin olarak bilemez bence, ama "altın hep ve sürekli artar hiç bir zaman düşmez" diyenlerin cevabını özellikle çok merak ediyorum.Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle düşünmüyorum.Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok tehlikeli. aman dikkatemmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
altını ucuzdan almak isteyenler daha çok bekleyecek bence.JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel, kavramışınız işi bence...EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düğünle gerçekten çok az ilişki var..NicTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu çok uzun bir süredir böyle, yeni değilemmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kopmuş burada filmNicTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar lütfen mesajlarımın bir parçasını alıntı yapıp yüklenmeyin, iyi niyetli olarak insanların bilgilenmesi için açmıştım başlığı yıllarca cevap gelmemiş. düşüş başladı artık, takılın
Saygılar - 15-04-2013, 17:12:24iniş çıkışlar mutlaka olacaktır onlarca merkez bankası aracı kurum ve portföyler kilitlendi bu düşüşte altın tarihnde ilk bu TCMB bile baktı karşıdan bu işe ...
1550 usd/ons lar beklenebilir tepkide kurtaranlar kurtarısın yapamayan maliyet kırsın kademeli olarak her yükseliş satış fırsatı olabilir artık biraz ilgili olmakta fayda var al yat mantığı bitti...
yatırım tavsiyesi değildir.
şimdi baktım piyasaya 1390 larda ikili dip ile destek deniyor tutunur da kendini yukarı atarsa bir iki gun içinde tepki mutlaka gelir.taban oluşması önemli bu seviyede - 15-04-2013, 17:29:14Başlığı açan değerli dostumu gönülden desteklemiş bu balondan özellikle bahsetmiştim. Halen "altın için alım fırsatı" diye yaygara yapan arkadaşlarımız maalesef konuyu hiç mi hiç anlamamış. Yönlendirmeyin artık insanları, lütfen yeter! "Altın her zaman kazandırır" diyen adrkadaşlarımız şimdi neredeler? Ons başına 1300leri gördü. Gözleriniz, açın ve balonun parçalarını elinizden bırakın. Patladı artık.
- 15-04-2013, 17:38:30MisafirAltındaki düşüş tamamen siyasidir, düşüş sinyalinide Yahudi ekonomistler geçtiğimiz günlerde duyurdular alenen. İran'ın yatırımlarının çok büyük bir bölümünü altına kaydırmasının ardından ABD nin bir hamlesidir altını küresel çapta zayıflatmak.
Ama nereye kadar düşürebilir orası bilinmez, süreci iyi takip etmek lazım.
