iniş çıkışlar mutlaka olacaktır onlarca merkez bankası aracı kurum ve portföyler kilitlendi bu düşüşte altın tarihnde ilk bu TCMB bile baktı karşıdan bu işe ...
1550 usd/ons lar beklenebilir tepkide kurtaranlar kurtarısın yapamayan maliyet kırsın kademeli olarak her yükseliş satış fırsatı olabilir artık biraz ilgili olmakta fayda var al yat mantığı bitti...
yatırım tavsiyesi değildir.
şimdi baktım piyasaya 1390 larda ikili dip ile destek deniyor tutunur da kendini yukarı atarsa bir iki gun içinde tepki mutlaka gelir.taban oluşması önemli bu seviyede