• 15-04-2013, 11:37:04
    #37
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha da düşecek diyenler var hocam
    Nereye kadar yahuu?
  • 15-04-2013, 11:41:53
    #38
    Büyük yatırımcılar ciddi rakamlarda zarara uğradılar. Bu sert düşüşün sert yükselişi olur mu sizce
  • 15-04-2013, 12:03:00
    #39
    Altin81.0716
  • 15-04-2013, 12:04:05
    #40
    Kurumsal PLUS
    Altın tepe taklak oldu bu nedir ya. 81 diyor. Nasıl bu kadar düşebilir vallahi şoktayım.
  • 15-04-2013, 12:06:42
    #41
    Valla bunun birde cıkısı olacağı düsüncesindeyim.
  • 15-04-2013, 12:24:39
    #42
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bunun birde cıkısı olacağı düsüncesindeyim.
    ne çıkışı hoca ne çıkışı 81 olmuş yüzde 25 düşüşlerde böyle vurgun görülmedi. ben parayı harcamayayım diye altına yatırıyordum emeğimin 4 te 1 i gitti resmen. bir daha bulaşmam kimseyede tavsiye etmem
  • 15-04-2013, 12:40:20
    #43
    Keşke bankalarda Altın transferi yapılsaydı 81 TL iken şuanda altın 82 -83 TL den çok rahat borç alırdım
    Ben tekrardan çıkacağını düşünüyorum altının.
  • 15-04-2013, 12:44:46
    #44
    Aynen çıkacak 1 hafta içinde dünya ekonomi forumlarına bakın. Yahudiler sebebi şu anki durumun.
  • 15-04-2013, 13:26:14
    #45
    Altin oldu basiniz saolsun