Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bunun birde cıkısı olacağı düsüncesindeyim.
ne çıkışı hoca ne çıkışı 81 olmuş yüzde 25 düşüşlerde böyle vurgun görülmedi. ben parayı harcamayayım diye altına yatırıyordum emeğimin 4 te 1 i gitti resmen. bir daha bulaşmam kimseyede tavsiye etmem