Altındaki düşüş tamamen siyasidir, düşüş sinyalinide Yahudi ekonomistler geçtiğimiz günlerde duyurdular alenen. İran'ın yatırımlarının çok büyük bir bölümünü altına kaydırmasının ardından ABD nin bir hamlesidir altını küresel çapta zayıflatmak.

Ama nereye kadar düşürebilir orası bilinmez, süreci iyi takip etmek lazım.