• 17-04-2013, 23:18:41
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Altın rezervleri piyasaya girdiğinde" devletler elindeki altınları satacak demek yani? yani düşüş olcak altında..
    Yanlış yazmışım hocam, girene kadar büyük bir yükseliş bekliyorum. Yarın güzel bir yükseliş olması ümidiyle...
  • 17-04-2013, 23:24:41
    Haberlerde altın dahada düşecek diyordu. Tüm kuyumcular altınları sakladı kimse satmıyor, hangisine sorsak abi bitti, az geldi, şu gün gelicek ayaklarındalar
  • 17-04-2013, 23:53:42
    Altın gibi değerli bir yatırım aracının çok daha fazla düşeceğini sanmıyorum. 79'dan aldım, 80,41 şuan umarım yarın dahada yükselir. 80'in altında alınan altından uzun vadede kimsenin zarar edeceğini sanmıyorum.
  • 18-04-2013, 00:30:24
    ReadyForAction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın gibi değerli bir yatırım aracının çok daha fazla düşeceğini sanmıyorum. 79'dan aldım, 80,41 şuan umarım yarın dahada yükselir. 80'in altında alınan altından uzun vadede kimsenin zarar edeceğini sanmıyorum.
    Kesinlikle doğru yatırım yapmışsın ben 89 dan aldım ve 6 ay içinde 100 ve üzeri olacak diyorum
  • 18-04-2013, 02:10:01
    italya portekiz ispanya rezerv altınları satmaya başlarsa o zaman ons 1200lere yakınlaşır. Gram altın 60*70 arasına bile düşebilir. Altın risk sevmeyen ve uzun vadeli yatırım için kullanılan bir emtiadır tabi ki küçük yatırımcı için. Şu an altında risk vardır ve altının misyonu bozulmuştur. Uluslararası altın fonların satışı devam etmektedir. Likidite sıkıntısı çekilmeye devam edilirse kim bilir 1 sene sonra altın onsu 1000 doların aşağısına gider.. ytd
  • 18-04-2013, 03:15:32
    17 Nisan Çarşamba Gram Altın Yorumu

    Altında panik üzerine gelen satışlar devam etti. 11 Nisan'da düşmeye başlayan altın ilk kez 16 Nisan'da 80 dolar yukarı çıkış yaparak tepki verdi. Düşüşler fonu likitide etmek zorunda kalınması sebebiyle arttı. Tabi bu panik havası bilinçli yaptırılıyor... Gemiyi önce fareler terk ediyor en son ise yine kaptan kalıyor. Altın için kısa bir değerlendirme yapmak gerekirse...

    Saatlik grafiklerde indikatörler al sinyali versede 4 saatlik grafiklerde yönün pozitif olması için 1430 seviyelerinin kırılması gerekiyor. Genelde trendler 3 gün sürdükten sonra geri tepki verir. Bir trendin devam edebilmesi için ilk sinyalden sonra en az 7 gün koşar adım devam etmesi gerekir. Şimdi bir alım tepkisi geldi bu tepkinin 3 gün sürmesi olağan. 19 Nisan'a ve özellikle 22 Nisan'a dikkat etmek gerekiyor. Bol kazançlar.

    http://goo.gl/LkAvs
  • 18-04-2013, 12:37:38
    1.396,00 gördü ons tuhaftır al satta 83leri gordü akbank diğerleri 79-80 arasında.
  • 18-04-2013, 14:32:57
    Yorumlara çok fazla aldırış etmeyin. Her şey beklediğim gibi gidiyor. İyi kâr ettim. Yürü be sarı kızım...
  • 18-04-2013, 20:02:31
    benimki sadece tahmin yarın altının onsu 1400 1450 arası kapanır.