• 28-08-2013, 08:39:02
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın dün 80 lira iken şimdi 84 liraya çıkmış. Yaza doğru 95-100 arası yükselecek gibi geliyor.
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah ya.
    Beklenen yükleliş geldi ve hızla devam ediyor.

    Amerika'nın Suriye'ye askeriye müdahalesi haberiyle birlikte altında bugünde fırlama olacak. Cuma gününe kadar bu cıkış devam edecek gibi gözüküyor.
  • 28-08-2013, 08:49:18
    takipteyiz bakalim
  • 28-08-2013, 09:04:20
    He yerde bulamayacağımız grafikler ve güzel yorumlar için teşekkür ederim.
    "Savaş durumunda altın yükselir" denilir. Ama grafiğe göre savaşların olduğu zamanlar da altın genel de düşüş eğiliminde (1. ve 2. dünya savaşı). Maluk 1929 ekonomik buhran da bile altın kendine yer edinememiş.
  • 28-08-2013, 09:28:53
    dün sabahtan bu sabaha alan gramda 3-4 tl kar yaptı. para lazımdı valla
  • 28-08-2013, 09:35:25
    Ben altına biraz yatırım yaptım bu dönem ve şimdi bu durumdan çok memnunum en az ortalama Cumhuriyette 35 - 45 tl arası net karım var. Ama satmayı düşünmüyorum şu ara. Bu dönemlerde spekülasyonlar çok olur her analist bir şey söyler tutar yada tutmaz ayrı konu sonuçta sadece bir fikirdir. Eğer ben o analistlere güvenseydim bugün bu kara ulaşamayacaktım. Sözde bir hafta içerisinde 900 doların altına inecekti...

    Cumhuriyet ve gram altın aldım ama ağırlığı Cumhuriyet'e verdim.
  • 28-08-2013, 09:47:32
    Arkadaşlar şu an 10k TL kadar bir parayı altına yatırmak doğru mudur? Beklesem mi? Napmamı önerirsiniz?
  • 28-08-2013, 09:51:13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şu an 10k TL kadar bir parayı altına yatırmak doğru mudur? Beklesem mi? Napmamı önerirsiniz?
    Üstadım ben altın almak için 3 sene bekledim. Hala birikimimin bir kısmını nakit olarak elde tutuyorum ne olur ne olmaz diye. Eğer tüm birikiminiz 10k ise tamamını altına yatırmayın temkinli olun. Şu ara altın almak hiç akıl karı değil. Alış satış fiyatları arasında ciddi fark var.
  • 28-08-2013, 10:07:53
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım ben altın almak için 3 sene bekledim. Hala birikimimin bir kısmını nakit olarak elde tutuyorum ne olur ne olmaz diye. Eğer tüm birikiminiz 10k ise tamamını altına yatırmayın temkinli olun. Şu ara altın almak hiç akıl karı değil. Alış satış fiyatları arasında ciddi fark var.
    Peki parayı elde tutunca ne oluyor ki? Yani para değer almıyor ki hiç. Ama altın alıyor. Ben çok anlamam bu işlerden ama altın alıp da zarar etmek mümkün mü?

    Tabi uzun vadede soruyorum. Bugün altını alınca minimum 2 sene bozdurulmayacak.
  • 28-08-2013, 10:10:32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şu an 10k TL kadar bir parayı altına yatırmak doğru mudur? Beklesem mi? Napmamı önerirsiniz?
    Riske girmeyin ortalık karışık. Bence paranız dursun TL olarak.