He yerde bulamayacağımız grafikler ve güzel yorumlar için teşekkür ederim.
"Savaş durumunda altın yükselir" denilir. Ama grafiğe göre savaşların olduğu zamanlar da altın genel de düşüş eğiliminde (1. ve 2. dünya savaşı). Maluk 1929 ekonomik buhran da bile altın kendine yer edinememiş.