Üstadım ben altın almak için 3 sene bekledim. Hala birikimimin bir kısmını nakit olarak elde tutuyorum ne olur ne olmaz diye. Eğer tüm birikiminiz 10k ise tamamını altına yatırmayın temkinli olun. Şu ara altın almak hiç akıl karı değil. Alış satış fiyatları arasında ciddi fark var.
Peki parayı elde tutunca ne oluyor ki? Yani para değer almıyor ki hiç. Ama altın alıyor. Ben çok anlamam bu işlerden ama altın alıp da zarar etmek mümkün mü?
Tabi uzun vadede soruyorum. Bugün altını alınca minimum 2 sene bozdurulmayacak.