Ben altına biraz yatırım yaptım bu dönem ve şimdi bu durumdan çok memnunum en az ortalama Cumhuriyette 35 - 45 tl arası net karım var. Ama satmayı düşünmüyorum şu ara. Bu dönemlerde spekülasyonlar çok olur her analist bir şey söyler tutar yada tutmaz ayrı konu sonuçta sadece bir fikirdir. Eğer ben o analistlere güvenseydim bugün bu kara ulaşamayacaktım. Sözde bir hafta içerisinde 900 doların altına inecekti...
Cumhuriyet ve gram altın aldım ama ağırlığı Cumhuriyet'e verdim.