Ben konuyu sizinle atışmak için ya da siz kazandığınız para ile ilgili hava atın diye açmadım. İnsanlara uzun vadeli bir perspektif kazandırmak için açtım. Hemen bir konu açıp bence kazancınızla ilgili görüşleri alın ve yorumlarınıza oradan devam edin lütfen..
ben kumda oynarken son 3 ayda 20k kar ettim, siz de okey e dördüncü arayın.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:13:45 -->-> Daha önceki mesaj 12:11:42 --
Hocam yanlış anlamış olabilirim veya yersiz tepki vermiş olabilirim; ama inanın üzüldüğüm şey konuyu açma amacımla hiç alakası olmayacak şekilde bir altın konusu buldum diye girip yarın altın artar bir aya düşer diye yorum yapılınca üzülüyorum. 600 yıllık grafik demişim ötesi var mı bu konuyla ilgili kimse bir şey diyemiyor ama mübarek her gelen bugün artar yarın düşer diye yazıp gidiyor. insanlar yorum yazdıkları konuyu sadece en son mesajı ile mi dikkate alıyor anlamıyorum..
Yok hocam etraftaki haberlere göre ben alım filan yapmadım. Yukarıda da söyledim 3 sene takip ettim altını en uygun zamanın bu olduğuna karar verdim ve aldım. Durumumda müsaitti hem. Ayrıca niye kızıyorsun hocam

Elin adamı konuşur sen gelir bize kızarsın
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:16:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:45 --
Arkadaşlar mümkünse bundan sonra konumu kirletmeden aşağıdaki konuyu artının kesin artacağına dair mesajlarınız için kullanın:
https://www.r10.net/yatirim-araclari/...ar-konusu.html