Konunun ilk mesajını ve konudaki en son mesajımdaki uyarıyı okumadan mesaj atan arkadaşlara gelsin:

Arkadaşlar mümkünse bundan sonra konumu kirletmeden aşağıdaki konuyu artının kesin artacağına dair mesajlarınız için kullanın:

https://www.r10.net/yatirim-araclari/...ar-konusu.html

Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
altın pazartesi ne olur sizce arkadaşlar pazartesi yükseliş bekliyormusunuz 87 88 lere filan
Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün son 3 ayın en düşük seviyesi olduğu söylenen 80,72'lerden bir miktar aldık ama bakalım ne olacak bayramdan sonra göreceğiz artık .
Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
84 olur yilbasina kadar düşer yilbasindan sonra 90 i bulur ama 80 den asagi dusecegini sanmiyorum zamanla bakip gorelim