1410 üstü kapanırsa haftaya birzdaha atak olabilir
bu arada asya katılımla kuveyt turk komisyon farkını ıkı katına çıkarmışlar ne fırsatçı zihniyet...
yatırım tavsıyesı değildir ha :d
Altın
195
●20.510
- 19-04-2013, 11:44:16"Kar ettim" diyebilmek için bir pozisyonun açılıp kapatılmış ve karının bakiyeye eklenmiş olması gerekir. Kağıt üzerinde realize edilmemiş her kar halen kaybetme riski olan bir kalemdir. Satın aldığınız yatırım aracını satmadan kar ettim demeyin.ReadyForAction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuya üç ay sonra yanıt yazacağım. Şimdilik herkesin altının çok düşük fiyatta olduğunu düşünmesini ve koşa koşa altına hücum etmesini izlemekle yetineceğim. - 19-04-2013, 12:25:47Ben her an takipteyim hocam. Her inişin, bir çıkışı vardır. Şuan düşse dahi zarar etme şansım yok. Anında bozup karımı alabilirim. Çıkarsa da daha fazla kar elde etmiş olurum. 79'dan alırken daha fazla düşmeyeceğine emin miydin ? Hayır tabiki ama, çıkacağına dair kanaatim vardı. Hala da öyle...organik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuzağın tuzağı olmaz.
- 19-04-2013, 14:00:43bundan sonra kar bol cesareti olana çok ıner çıkar daha perde daha da buyuyerek temmuza kadar sonra trend belli olur heyecana gerek yok 1450 kırmassa 1325 lerden bol ca bulunur altın :d
yatırım tavsıyesı değildir.
15,00/16,00 arası 1411 seviyesine bakalım ne olacak ... - 19-04-2013, 14:26:38Misafir78-76 ve 74 lira aralığından kademeli olarak alım yapılması tavsiyeme uyarak kendimde 79 liradan aldığım bir miktar altını an itibariyle 1000 lira karıyla bozdurmuş bulunmaktayım, kısa haftanın karı
Altın düşmeye devam eder aman uzak durun diyenlere selam olsun
at binenin kılıç kuşananındır.
4 kişi bunu beğendi. - 19-04-2013, 14:47:54Aynı anda, aynı mantıkla almışız hocam...Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle