Yorumlara çok fazla aldırış etmeyin. Her şey beklediğim gibi gidiyor. İyi kâr ettim. Yürü be sarı kızım...
"Kar ettim" diyebilmek için bir pozisyonun açılıp kapatılmış ve karının bakiyeye eklenmiş olması gerekir. Kağıt üzerinde realize edilmemiş her kar halen kaybetme riski olan bir kalemdir. Satın aldığınız yatırım aracını satmadan kar ettim demeyin.
Bu konuya üç ay sonra yanıt yazacağım. Şimdilik herkesin altının çok düşük fiyatta olduğunu düşünmesini ve koşa koşa altına hücum etmesini izlemekle yetineceğim.