"Kar ettim" diyebilmek için bir pozisyonun açılıp kapatılmış ve karının bakiyeye eklenmiş olması gerekir. Kağıt üzerinde realize edilmemiş her kar halen kaybetme riski olan bir kalemdir. Satın aldığınız yatırım aracını satmadan kar ettim demeyin.
Bu konuya üç ay sonra yanıt yazacağım. Şimdilik herkesin altının çok düşük fiyatta olduğunu düşünmesini ve koşa koşa altına hücum etmesini izlemekle yetineceğim.
Ben her an takipteyim hocam. Her inişin, bir çıkışı vardır. Şuan düşse dahi zarar etme şansım yok. Anında bozup karımı alabilirim. Çıkarsa da daha fazla kar elde etmiş olurum. 79'dan alırken daha fazla düşmeyeceğine emin miydin ? Hayır tabiki ama, çıkacağına dair kanaatim vardı. Hala da öyle...
Tuzağın tuzağı olmaz.