• 28-08-2013, 10:11:29
    arkadaşlar konuyu bir okuyun gözünüzü seveyim
    hala altın alalım diyorsunuz...
  • 28-08-2013, 10:23:10
    edit: üstünden geçmiş 13 yıl. Artık bu mesajımın bir anlamı da kalmamış
  • 28-08-2013, 10:30:59
    Yok Grafik Yok Analizler Aldırmayın. Şayet O Paraya 1 YIL ihtiyaçınız yok ise ALTIN alın. 2 ay öncesiyle bugün 1 Kg altında 20 Bin TL üzerinde Kazananlar oldu. Altın yok güvenli liman değilmiş, yok halen altınmı alacaksın vs safsatalarına kulak asmayın. 1 YIL O paraya ihtiyaçım yok diyorsanız altın alıp kenarıya atın. ama elinde 2, 3 bin TL'si olan ALTIN alayımmı derse almasın. o küçük bir rakam ticaret ile elindeki nakiti arttırma yoluna gitsin derim. 100 gram altında altın alacaksanız almayın.
  • 28-08-2013, 10:33:20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki parayı elde tutunca ne oluyor ki? Yani para değer almıyor ki hiç. Ama altın alıyor. Ben çok anlamam bu işlerden ama altın alıp da zarar etmek mümkün mü?

    Tabi uzun vadede soruyorum. Bugün altını alınca minimum 2 sene bozdurulmayacak.
    Altın alıp 2 sene sonra zarar etmek mümkün. Bugünlerde altın alınmaz Hocam alış satış arasındaki ciddi fark enbaştaki nedenlerden bir tanesi yükselişe bakarak yüksek fiyattan altın alıpta sonra düşüşe geçtiğinde zarar edersiniz 2 sene sonra. Mevcut siyasal krizleri de göz önüne aldığımızda bu durum daha da netleşiyor. Ha illede almak istiyorsanız kısa vadeli karlar için kesinlikle 10k yatırmayın. Siyasal sorunların ne getireceği belli olmaz nakit nakittir.

    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konuyu bir okuyun gözünüzü seveyim
    hala altın alalım diyorsunuz...
    Bu sadece bir fikirdir hocam. Özellikle Suriye gerilimi sebebiyle dünya borsalarında yaşanan büyük düşüş borsalardan kaçan paranın altına sığınmasını sağlıyor. Dünyanın en büyük altın fonu SPDR Gold Trust'taki pozisyonlarda artış da "güvenli liman yorumlarını destekliyor.
  • 28-08-2013, 10:40:25
    hocam etraftaki haberlere bakarsanız ayvayı yersiniz.
    altının onzu 1900 lerde iken merkez bankalarının birbirine oyun yapıp sürekli altın aldıkları spekülasyonlarından tutun da altının onz değerinin 2500 e hatta 5000 e çıkacağına kadar bir sürü haber vardı piyasada. bu işler böyledir ne hikmetse bir şeyin fiyatı iyice arttıktan sonra daha da artacağına dair bir sürü hikaye uydurulur. Altın düşsün 500 doların altına altının bir daha hiç bir zaman artmayacağı hatta bir süre sonra değerinin sıfırlanacağına dair spekülatif haberler de çıkacaktır...

    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın alıp 2 sene sonra zarar etmek mümkün. Bugünlerde altın alınmaz Hocam alış satış arasındaki ciddi fark enbaştaki nedenlerden bir tanesi yükselişe bakarak yüksek fiyattan altın alıpta sonra düşüşe geçtiğinde zarar edersiniz 2 sene sonra. Mevcut siyasal krizleri de göz önüne aldığımızda bu durum daha da netleşiyor. Ha illede almak istiyorsanız kısa vadeli karlar için kesinlikle 10k yatırmayın. Siyasal sorunların ne getireceği belli olmaz nakit nakittir.



    Bu sadece bir fikirdir hocam. Özellikle Suriye gerilimi sebebiyle dünya borsalarında yaşanan büyük düşüş borsalardan kaçan paranın altına sığınmasını sağlıyor. Dünyanın en büyük altın fonu SPDR Gold Trust'taki pozisyonlarda artış da "güvenli liman yorumlarını destekliyor.


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:40:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:37:07 --

    peki hocam mesela bir yıl önce sizin gibi bir sürü kişi vardı forumda altın alın diyen; onlara bakıp alsalardı?
    En büyük safsata bir şeyin fiyatı artıyor diye hep artabileceğini düşünmektir.
    Sizden rica ediyorum konunun ilk iki mesajını okuyun ve oradaki grafiklerdeki değerlere bakın 600 yıldır sürekli artıyor mu altının fiyatı, yoksa dalgalanıyor mu?
    Neye göre altın sürekli artar? bunu söylüyorsanız argümanınızı da ilave edin lütfen. Tarih yazmış mı böyle bir şeyi?

    Hollandada modern piyasanın ilk büyük spekülatif fiyat hareketlerinden birisi olan "Lale piyasası'nın" araştırılmasını tavsiye ediyorum.

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok Grafik Yok Analizler Aldırmayın. Şayet O Paraya 1 YIL ihtiyaçınız yok ise ALTIN alın. 2 ay öncesiyle bugün 1 Kg altında 20 Bin TL üzerinde Kazananlar oldu. Altın yok güvenli liman değilmiş, yok halen altınmı alacaksın vs safsatalarına kulak asmayın. 1 YIL O paraya ihtiyaçım yok diyorsanız altın alıp kenarıya atın. ama elinde 2, 3 bin TL'si olan ALTIN alayımmı derse almasın. o küçük bir rakam ticaret ile elindeki nakiti arttırma yoluna gitsin derim. 100 gram altında altın alacaksanız almayın.
  • 28-08-2013, 10:41:53
    Yok hocam etraftaki haberlere göre ben alım filan yapmadım. Yukarıda da söyledim 3 sene takip ettim altını en uygun zamanın bu olduğuna karar verdim ve aldım. Durumumda müsaitti hem. Ayrıca niye kızıyorsun hocam Elin adamı konuşur sen gelir bize kızarsın

    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam etraftaki haberlere bakarsanız ayvayı yersiniz.
    altının onzu 1900 lerde iken merkez bankalarının birbirine oyun yapıp sürekli altın aldıkları spekülasyonlarından tutun da altının onz değerinin 2500 e hatta 5000 e çıkacağına kadar bir sürü haber vardı piyasada. bu işler böyledir ne hikmetse bir şeyin fiyatı iyice arttıktan sonra daha da artacağına dair bir sürü hikaye uydurulur. Altın düşsün 500 doların altına altının bir daha hiç bir zaman artmayacağı hatta bir süre sonra değerinin sıfırlanacağına dair spekülatif haberler de çıkacaktır...



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:40:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:37:07 --

    peki hocam mesela bir yıl önce sizin gibi bir sürü kişi vardı forumda altın alın diyen; onlara bakıp alsalardı?
    En büyük safsata bir şeyin fiyatı artıyor diye hep artabileceğini düşünmektir.
    Sizden rica ediyorum konunun ilk iki mesajını okuyun ve oradaki grafiklerdeki değerlere bakın 600 yıldır sürekli artıyor mu altının fiyatı, yoksa dalgalanıyor mu?
    Neye göre altın sürekli artar? bunu söylüyorsanız argümanınızı da ilave edin lütfen. Tarih yazmış mı böyle bir şeyi?

    Hollandada modern piyasanın ilk büyük spekülatif fiyat hareketlerinden birisi olan "Lale piyasası'nın" araştırılmasını tavsiye ediyorum.
  • 28-08-2013, 11:26:32
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapmayın Allah aşkına, benim konudaki ilk mesajda yazdıklarım ve verdiğim grafikler altının dümdüz bir çizgi halinde düşeceğini ve 1200 den 1400 e çıkmayacağını mı öngörüyor? bunu mu anladınız?




    Hocam böyle bir kaç aylık artışlar yakalayacağını düşünürken insanlar çok büyük zararlar etti 100 küsürden aldıklarını 70 küsürden ihtiyaçları olup satmak zorunda kaldı insanlar. Altın hadi düşükken almak veya satmak için bir tepki yükselişi beklemek neyse; ama iyi bir fırsat varken kabuslarından kurtulmak isteyen varsa bırakın bu işten çıkıp doğru dürüst yatırımlarla ilgilensinler...

    Tekrar söylüyorum Altın fiyatları önümüzdeki 5-10 yıl boyunca (DALGALI BİR SEYİR İZLEYEREK TABİİ Kİ) düşerek onz değeri 250-500 USD aralığına kadar çekilebilir. Tarihte defalarca büyük artışlardan sonra böyle uzun vadeye yayılan düşüş dönemleri olmuştur. Uzun vadeli grafiklere (hiç değilse 50-100 yıllık fiyatlara) bakmadan günlük ekonomik etkilere bakarak bu konularda fikir yürütmek insanların emeklerinin heba olmasına neden olabilir.

    Suriye müdahelesi grafikte bir tepe noktası yapıp bu tepeye insanları oturtmak için iyi bir imkan dışında Dünya ekonomisi ve siyaseti için sinek vızıltısıdır...
    hocam nasıl ons 250-500 usd olabilir dersiniz aklıdan uzak bir yaklaşım bu. Şuan maliyeti ne altının biliyor musunuz?

    Dün suriye dedim bugün ons 1432 yi denedi. Herkes biliyor ki altın yükselecek. Bunu düşünmeyenler ise kar satışları ile hafif düşürüyor onsu. Ama her sabah kalktığımızda avustralya, tokyo, pekin öyle demiyor.

    Amerika hala altın alımı yapıyor, alım yapmadığı zamanlarda bile satmıyor.

    Tv lerde ons 1000 dolar olacak diyenler hep profesör finans uzmanları idi. Ama öyle öngürüler yıkıldı. Dünya da olan en ufak bir değişim ons ve doları ortak olarak yükselişine neden oluyor.

    Benim görüşüm altın 100 ü görecek 2 ayda bakın ne oldu? Şuan 755 gr var hala bekliyorum.

    Not: yatırım tavsiyesi değildir.
  • 28-08-2013, 11:32:54
    Hocam son bir kaç aya veya en fazla bir yıla bakıp yorum yapıyorsunuz ısrarla. Gidin kumda oynayın diyeyim de belki konudaki ilk mesajı okuyup bir perspektif kazanırsınız konuyla ilgili.

    Ayrıca bu konu haftalık altın fiyatları ile ilgili yorum yapma konusu değil ki. Ne diye her gelen altının bir hafta veya bir ay sonraki fiyatını yazıyor anlayamıyorum. İnsanların bakış açısı bu olunca yıllar boyunca yastıklarının altına koyup hayal kuracakları bir atıl yatırıma da sahip olmuş olurlar..


    Saygılar..
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl ons 250-500 usd olabilir dersiniz aklıdan uzak bir yaklaşım bu. Şuan maliyeti ne altının biliyor musunuz?

    Dün suriye dedim bugün ons 1432 yi denedi. Herkes biliyor ki altın yükselecek. Bunu düşünmeyenler ise kar satışları ile hafif düşürüyor onsu. Ama her sabah kalktığımızda avustralya, tokyo, pekin öyle demiyor.

    Amerika hala altın alımı yapıyor, alım yapmadığı zamanlarda bile satmıyor.

    Tv lerde ons 1000 dolar olacak diyenler hep profesör finans uzmanları idi. Ama öyle öngürüler yıkıldı. Dünya da olan en ufak bir değişim ons ve doları ortak olarak yükselişine neden oluyor.

    Benim görüşüm altın 100 ü görecek 2 ayda bakın ne oldu? Şuan 755 gr var hala bekliyorum.

    Not: yatırım tavsiyesi değildir.
  • 28-08-2013, 11:34:08
    benim konu ile pek alakam yok ama şunu merak ediyorum.
    olası suriyeye müdahalede altınnasıl etkilenir acaba sizce.?