Yok hocam etraftaki haberlere göre ben alım filan yapmadım. Yukarıda da söyledim 3 sene takip ettim altını en uygun zamanın bu olduğuna karar verdim ve aldım. Durumumda müsaitti hem. Ayrıca niye kızıyorsun hocam

Elin adamı konuşur sen gelir bize kızarsın
hocam etraftaki haberlere bakarsanız ayvayı yersiniz.
altının onzu 1900 lerde iken merkez bankalarının birbirine oyun yapıp sürekli altın aldıkları spekülasyonlarından tutun da altının onz değerinin 2500 e hatta 5000 e çıkacağına kadar bir sürü haber vardı piyasada. bu işler böyledir ne hikmetse bir şeyin fiyatı iyice arttıktan sonra daha da artacağına dair bir sürü hikaye uydurulur. Altın düşsün 500 doların altına altının bir daha hiç bir zaman artmayacağı hatta bir süre sonra değerinin sıfırlanacağına dair spekülatif haberler de çıkacaktır...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:40:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:37:07 --
peki hocam mesela bir yıl önce sizin gibi bir sürü kişi vardı forumda altın alın diyen; onlara bakıp alsalardı?
En büyük safsata bir şeyin fiyatı artıyor diye hep artabileceğini düşünmektir.
Sizden rica ediyorum konunun ilk iki mesajını okuyun ve oradaki grafiklerdeki değerlere bakın 600 yıldır sürekli artıyor mu altının fiyatı, yoksa dalgalanıyor mu?
Neye göre altın sürekli artar? bunu söylüyorsanız argümanınızı da ilave edin lütfen. Tarih yazmış mı böyle bir şeyi?
Hollandada modern piyasanın ilk büyük spekülatif fiyat hareketlerinden birisi olan "Lale piyasası'nın" araştırılmasını tavsiye ediyorum.