ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yapmayın Allah aşkına, benim konudaki ilk mesajda yazdıklarım ve verdiğim grafikler altının dümdüz bir çizgi halinde düşeceğini ve 1200 den 1400 e çıkmayacağını mı öngörüyor? bunu mu anladınız?




Hocam böyle bir kaç aylık artışlar yakalayacağını düşünürken insanlar çok büyük zararlar etti 100 küsürden aldıklarını 70 küsürden ihtiyaçları olup satmak zorunda kaldı insanlar. Altın hadi düşükken almak veya satmak için bir tepki yükselişi beklemek neyse; ama iyi bir fırsat varken kabuslarından kurtulmak isteyen varsa bırakın bu işten çıkıp doğru dürüst yatırımlarla ilgilensinler...

Tekrar söylüyorum Altın fiyatları önümüzdeki 5-10 yıl boyunca (DALGALI BİR SEYİR İZLEYEREK TABİİ Kİ) düşerek onz değeri 250-500 USD aralığına kadar çekilebilir. Tarihte defalarca büyük artışlardan sonra böyle uzun vadeye yayılan düşüş dönemleri olmuştur. Uzun vadeli grafiklere (hiç değilse 50-100 yıllık fiyatlara) bakmadan günlük ekonomik etkilere bakarak bu konularda fikir yürütmek insanların emeklerinin heba olmasına neden olabilir.

Suriye müdahelesi grafikte bir tepe noktası yapıp bu tepeye insanları oturtmak için iyi bir imkan dışında Dünya ekonomisi ve siyaseti için sinek vızıltısıdır...
hocam nasıl ons 250-500 usd olabilir dersiniz aklıdan uzak bir yaklaşım bu. Şuan maliyeti ne altının biliyor musunuz?

Dün suriye dedim bugün ons 1432 yi denedi. Herkes biliyor ki altın yükselecek. Bunu düşünmeyenler ise kar satışları ile hafif düşürüyor onsu. Ama her sabah kalktığımızda avustralya, tokyo, pekin öyle demiyor.

Amerika hala altın alımı yapıyor, alım yapmadığı zamanlarda bile satmıyor.

Tv lerde ons 1000 dolar olacak diyenler hep profesör finans uzmanları idi. Ama öyle öngürüler yıkıldı. Dünya da olan en ufak bir değişim ons ve doları ortak olarak yükselişine neden oluyor.

Benim görüşüm altın 100 ü görecek 2 ayda bakın ne oldu? Şuan 755 gr var hala bekliyorum.

Not: yatırım tavsiyesi değildir.