hocam etraftaki haberlere bakarsanız ayvayı yersiniz.
altının onzu 1900 lerde iken merkez bankalarının birbirine oyun yapıp sürekli altın aldıkları spekülasyonlarından tutun da altının onz değerinin 2500 e hatta 5000 e çıkacağına kadar bir sürü haber vardı piyasada. bu işler böyledir ne hikmetse bir şeyin fiyatı iyice arttıktan sonra daha da artacağına dair bir sürü hikaye uydurulur. Altın düşsün 500 doların altına altının bir daha hiç bir zaman artmayacağı hatta bir süre sonra değerinin sıfırlanacağına dair spekülatif haberler de çıkacaktır...
Altın alıp 2 sene sonra zarar etmek mümkün. Bugünlerde altın alınmaz Hocam alış satış arasındaki ciddi fark enbaştaki nedenlerden bir tanesi yükselişe bakarak yüksek fiyattan altın alıpta sonra düşüşe geçtiğinde zarar edersiniz 2 sene sonra. Mevcut siyasal krizleri de göz önüne aldığımızda bu durum daha da netleşiyor. Ha illede almak istiyorsanız kısa vadeli karlar için kesinlikle 10k yatırmayın. Siyasal sorunların ne getireceği belli olmaz nakit nakittir.
Bu sadece bir fikirdir hocam. Özellikle Suriye gerilimi sebebiyle dünya borsalarında yaşanan büyük düşüş borsalardan kaçan paranın altına sığınmasını sağlıyor. Dünyanın en büyük altın fonu SPDR Gold Trust'taki pozisyonlarda artış da "güvenli liman yorumlarını destekliyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:40:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:37:07 --
peki hocam mesela bir yıl önce sizin gibi bir sürü kişi vardı forumda altın alın diyen; onlara bakıp alsalardı?
En büyük safsata bir şeyin fiyatı artıyor diye hep artabileceğini düşünmektir.
Sizden rica ediyorum konunun ilk iki mesajını okuyun ve oradaki grafiklerdeki değerlere bakın 600 yıldır sürekli artıyor mu altının fiyatı, yoksa dalgalanıyor mu?
Neye göre altın sürekli artar? bunu söylüyorsanız argümanınızı da ilave edin lütfen. Tarih yazmış mı böyle bir şeyi?
Hollandada modern piyasanın ilk büyük spekülatif fiyat hareketlerinden birisi olan "Lale piyasası'nın" araştırılmasını tavsiye ediyorum.
Yok Grafik Yok Analizler Aldırmayın. Şayet O Paraya 1 YIL ihtiyaçınız yok ise ALTIN alın. 2 ay öncesiyle bugün 1 Kg altında 20 Bin TL üzerinde Kazananlar oldu. Altın yok güvenli liman değilmiş, yok halen altınmı alacaksın vs safsatalarına kulak asmayın. 1 YIL O paraya ihtiyaçım yok diyorsanız altın alıp kenarıya atın. ama elinde 2, 3 bin TL'si olan ALTIN alayımmı derse almasın. o küçük bir rakam ticaret ile elindeki nakiti arttırma yoluna gitsin derim. 100 gram altında altın alacaksanız almayın.