• 21-06-2013, 17:23:24
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar ne yazık ki öngörüler ilerliyor. Altıncı arkadaşlar ne düşünüyor çok merak ediyorum.
    (konunun ilk mesajlarına bakmadan atlamayalım lütfen...)
    nerden bulaştım arkadaş harcamayalım diye parayı yatırdık yüzde 25 eridi . ne düşünücez
  • 22-06-2013, 19:01:40
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar ne yazık ki öngörüler ilerliyor. Altıncı arkadaşlar ne düşünüyor çok merak ediyorum.
    (konunun ilk mesajlarına bakmadan atlamayalım lütfen...)
    Ah dostum ah!
    Bas bas bağırdık millete altın tavsiye edip durmayın diye. Bir süre önce bu konudan ayrılıp üç ay sonra gelip yazacağımı söylediğimi hatırlıyorum. Burada yazdıkları nedeniyle milleti altına teşvik edenler şimdi çok mu huzurlu acaba? Söyleyip duruyoruz ancak adamlar bildiğini okuyor. Özellikle zerre kadar ekonomiden, spekülasyondan, balonlardan anlamayan kişilerin altına hücum paranoyası yaratmasını hazmedemiyorum. Biz ne söylersek söyleyelim. Az önce yine gördüm; adam halen "altın almanın tam zamanı" deyip duruyor. Pes vallahi.
    Altın balonu patladı, havası söndü! Anlamıyor musunuz? Kendiniz ne yaparsanız yapın ama açıklamalarla millete para kaybettirip durmayın. Bunun vebali var.
  • 28-06-2013, 23:11:04
    rep mi ne diye bir şey vardı ya eskiden bu forumlarda beğenme şeysi.
    "Altın her zaman artar" bu lafı söyleyen insanlar niye gelip cevap yazmıyor çok merak ediyorum.
    Ya da bu tür yazılara kanan insanlar neden gelip önceki forum konularında hiç bir gerekçe göstermeden ya da akılcı bir bilgi vermeden ısrarla al al al ya da satma satma satma diyenlere "neden ısrarla bizi kandırdınız, uyaranları tukaka etmeye çalıştınız" demiyorlar? çok merak ediyorum...

    organik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah dostum ah!
    Bas bas bağırdık millete altın tavsiye edip durmayın diye. Bir süre önce bu konudan ayrılıp üç ay sonra gelip yazacağımı söylediğimi hatırlıyorum. Burada yazdıkları nedeniyle milleti altına teşvik edenler şimdi çok mu huzurlu acaba? Söyleyip duruyoruz ancak adamlar bildiğini okuyor. Özellikle zerre kadar ekonomiden, spekülasyondan, balonlardan anlamayan kişilerin altına hücum paranoyası yaratmasını hazmedemiyorum. Biz ne söylersek söyleyelim. Az önce yine gördüm; adam halen "altın almanın tam zamanı" deyip duruyor. Pes vallahi.
    Altın balonu patladı, havası söndü! Anlamıyor musunuz? Kendiniz ne yaparsanız yapın ama açıklamalarla millete para kaybettirip durmayın. Bunun vebali var.
  • 29-06-2013, 13:45:24
    Anlaşıldıki kısa zaman aralıdığında kar etmek zor. Peki 3-4 sene ilerisi için yatırım yapılabilir mi?
  • 29-06-2013, 17:10:39
    santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşıldıki kısa zaman aralıdığında kar etmek zor. Peki 3-4 sene ilerisi için yatırım yapılabilir mi?
    kardeşim bu aralar dikkat ederek al-sat yaparsan(iniş çıkışlardan) bankadan gelecek faizden daha çok kar elde etmen mümkün...Kullanacaksan bu yönde kullan

    (altın düşüş sinyali veriryorken)3-4 yıl ilerisi için yatırım olarak altın alınmaz baktın ki 6ay, 1 yıl sonra yükseliş trendine giriyor o zaman dersin ki alayım ama şu anda uzun bir süre aynı kalma riski ve düşüşün devam etme riski devam ediyor.

    **bankalara bir bak hala altın kapma derdindeler ek olarak güçlü devletler tüm altınları doğuya yüksek fiyattan sattılar satmaya devam ediyorlar...Yani büyük devletler altınları satacak onlar altınlarını satana kadar bu altın düşecek...Daha sonra doğuda altın fazlaca birikince alımlar azalınca ucuzdan alım yapacaklar(yaparlarsa tabii) ondan sonra yükselecek..Ek olarak krizde olan altınını satmayı düşünen devletler var onların altınlarını da düşük fiyattan almak isteyeceklerdir.

    ek olarak konunun başındaki grafikleri konu sahibinin yorumlarını da fazlasıyla dikkate al...Ben konuyu görür görmez altınları satıp kurtulmuştum konu sahibine teşekkür ederim.

    Benim tahminim bu yönde yatırım tavsiyesi değildir.
  • 27-08-2013, 12:51:30
    Altın için çok iddialı yorumlar yapıyordu konu sahibi şuan için altın yükseliş trendinde acaba şuan'ki yorumları nedir merak ediyorum. yine açıklamalı bir grafik eklermi acaba?
  • 27-08-2013, 16:11:51
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın için çok iddialı yorumlar yapıyordu konu sahibi şuan için altın yükseliş trendinde acaba şuan'ki yorumları nedir merak ediyorum. yine açıklamalı bir grafik eklermi acaba?
    Adam 2,5 yıl önce şunu yazmış:
    "bugünkü 1540 USD civarı onz fiyatı"

    Son günlerde o kadar hızlı yükselmesine rağmen şu anda ancak 1420$ seviyesinde.
  • 27-08-2013, 19:13:09
    arkadaşlar eylül altının her yıl attığı dönemdir.

    suriyeden rusya vatanşlarını çekme kararı aldı.

    Suriye 1450-1470 i rahat bulduruun onsun.

    Şuanki durumda benim düşünceme göre altın 100 tl yi zorlayacaktır.

    Kar satışlarını takip ediyorum yaklaşık 2 haftadır,

    mb den dolara müdahele de gecikti yapmıyor en azından anlık yapmıyor

    kar satışları çok cuzi oluyor yükseliş belirli bir eğri de devam ediyor.

    Bence 100 ü zorlayacak.. yatırım tavsiyesi değildir.
  • 28-08-2013, 08:17:00
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın için çok iddialı yorumlar yapıyordu konu sahibi şuan için altın yükseliş trendinde acaba şuan'ki yorumları nedir merak ediyorum. yine açıklamalı bir grafik eklermi acaba?
    Hocam yapmayın Allah aşkına, benim konudaki ilk mesajda yazdıklarım ve verdiğim grafikler altının dümdüz bir çizgi halinde düşeceğini ve 1200 den 1400 e çıkmayacağını mı öngörüyor? bunu mu anladınız?


    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar eylül altının her yıl attığı dönemdir.

    suriyeden rusya vatanşlarını çekme kararı aldı.

    Suriye 1450-1470 i rahat bulduruun onsun.

    Şuanki durumda benim düşünceme göre altın 100 tl yi zorlayacaktır.

    Kar satışlarını takip ediyorum yaklaşık 2 haftadır,

    mb den dolara müdahele de gecikti yapmıyor en azından anlık yapmıyor

    kar satışları çok cuzi oluyor yükseliş belirli bir eğri de devam ediyor.

    Bence 100 ü zorlayacak.. yatırım tavsiyesi değildir.
    Hocam böyle bir kaç aylık artışlar yakalayacağını düşünürken insanlar çok büyük zararlar etti 100 küsürden aldıklarını 70 küsürden ihtiyaçları olup satmak zorunda kaldı insanlar. Altın hadi düşükken almak veya satmak için bir tepki yükselişi beklemek neyse; ama iyi bir fırsat varken kabuslarından kurtulmak isteyen varsa bırakın bu işten çıkıp doğru dürüst yatırımlarla ilgilensinler...

    Tekrar söylüyorum Altın fiyatları önümüzdeki 5-10 yıl boyunca (DALGALI BİR SEYİR İZLEYEREK TABİİ Kİ) düşerek onz değeri 250-500 USD aralığına kadar çekilebilir. Tarihte defalarca büyük artışlardan sonra böyle uzun vadeye yayılan düşüş dönemleri olmuştur. Uzun vadeli grafiklere (hiç değilse 50-100 yıllık fiyatlara) bakmadan günlük ekonomik etkilere bakarak bu konularda fikir yürütmek insanların emeklerinin heba olmasına neden olabilir.

    Suriye müdahelesi grafikte bir tepe noktası yapıp bu tepeye insanları oturtmak için iyi bir imkan dışında Dünya ekonomisi ve siyaseti için sinek vızıltısıdır...