Evet arkadaşlar ne yazık ki öngörüler ilerliyor. Altıncı arkadaşlar ne düşünüyor çok merak ediyorum.
(konunun ilk mesajlarına bakmadan atlamayalım lütfen...)
Ah dostum ah!
Bas bas bağırdık millete altın tavsiye edip durmayın diye. Bir süre önce bu konudan ayrılıp üç ay sonra gelip yazacağımı söylediğimi hatırlıyorum. Burada yazdıkları nedeniyle milleti altına teşvik edenler şimdi çok mu huzurlu acaba? Söyleyip duruyoruz ancak adamlar bildiğini okuyor. Özellikle zerre kadar ekonomiden, spekülasyondan, balonlardan anlamayan kişilerin altına hücum paranoyası yaratmasını hazmedemiyorum. Biz ne söylersek söyleyelim. Az önce yine gördüm; adam halen "altın almanın tam zamanı" deyip duruyor. Pes vallahi.
Altın balonu patladı, havası söndü! Anlamıyor musunuz? Kendiniz ne yaparsanız yapın ama açıklamalarla millete para kaybettirip durmayın. Bunun vebali var.