rep mi ne diye bir şey vardı ya eskiden bu forumlarda

beğenme şeysi.
"Altın her zaman artar" bu lafı söyleyen insanlar niye gelip cevap yazmıyor çok merak ediyorum.
Ya da bu tür yazılara kanan insanlar neden gelip önceki forum konularında hiç bir gerekçe göstermeden ya da akılcı bir bilgi vermeden ısrarla al al al ya da satma satma satma diyenlere "neden ısrarla bizi kandırdınız, uyaranları tukaka etmeye çalıştınız" demiyorlar? çok merak ediyorum...
Ah dostum ah!
Bas bas bağırdık millete altın tavsiye edip durmayın diye. Bir süre önce bu konudan ayrılıp üç ay sonra gelip yazacağımı söylediğimi hatırlıyorum. Burada yazdıkları nedeniyle milleti altına teşvik edenler şimdi çok mu huzurlu acaba? Söyleyip duruyoruz ancak adamlar bildiğini okuyor. Özellikle zerre kadar ekonomiden, spekülasyondan, balonlardan anlamayan kişilerin altına hücum paranoyası yaratmasını hazmedemiyorum. Biz ne söylersek söyleyelim. Az önce yine gördüm; adam halen "altın almanın tam zamanı" deyip duruyor. Pes vallahi.
Altın balonu patladı, havası söndü! Anlamıyor musunuz? Kendiniz ne yaparsanız yapın ama açıklamalarla millete para kaybettirip durmayın. Bunun vebali var.