Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın için çok iddialı yorumlar yapıyordu konu sahibi şuan için altın yükseliş trendinde acaba şuan'ki yorumları nedir merak ediyorum. yine açıklamalı bir grafik eklermi acaba?
Hocam yapmayın Allah aşkına, benim konudaki ilk mesajda yazdıklarım ve verdiğim grafikler altının dümdüz bir çizgi halinde düşeceğini ve 1200 den 1400 e çıkmayacağını mı öngörüyor? bunu mu anladınız?


kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar eylül altının her yıl attığı dönemdir.

suriyeden rusya vatanşlarını çekme kararı aldı.

Suriye 1450-1470 i rahat bulduruun onsun.

Şuanki durumda benim düşünceme göre altın 100 tl yi zorlayacaktır.

Kar satışlarını takip ediyorum yaklaşık 2 haftadır,

mb den dolara müdahele de gecikti yapmıyor en azından anlık yapmıyor

kar satışları çok cuzi oluyor yükseliş belirli bir eğri de devam ediyor.

Bence 100 ü zorlayacak.. yatırım tavsiyesi değildir.
Hocam böyle bir kaç aylık artışlar yakalayacağını düşünürken insanlar çok büyük zararlar etti 100 küsürden aldıklarını 70 küsürden ihtiyaçları olup satmak zorunda kaldı insanlar. Altın hadi düşükken almak veya satmak için bir tepki yükselişi beklemek neyse; ama iyi bir fırsat varken kabuslarından kurtulmak isteyen varsa bırakın bu işten çıkıp doğru dürüst yatırımlarla ilgilensinler...

Tekrar söylüyorum Altın fiyatları önümüzdeki 5-10 yıl boyunca (DALGALI BİR SEYİR İZLEYEREK TABİİ Kİ) düşerek onz değeri 250-500 USD aralığına kadar çekilebilir. Tarihte defalarca büyük artışlardan sonra böyle uzun vadeye yayılan düşüş dönemleri olmuştur. Uzun vadeli grafiklere (hiç değilse 50-100 yıllık fiyatlara) bakmadan günlük ekonomik etkilere bakarak bu konularda fikir yürütmek insanların emeklerinin heba olmasına neden olabilir.

Suriye müdahelesi grafikte bir tepe noktası yapıp bu tepeye insanları oturtmak için iyi bir imkan dışında Dünya ekonomisi ve siyaseti için sinek vızıltısıdır...