Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şu an 10k TL kadar bir parayı altına yatırmak doğru mudur? Beklesem mi? Napmamı önerirsiniz?
Üstadım ben altın almak için 3 sene bekledim. Hala birikimimin bir kısmını nakit olarak elde tutuyorum ne olur ne olmaz diye. Eğer tüm birikiminiz 10k ise tamamını altına yatırmayın temkinli olun. Şu ara altın almak hiç akıl karı değil. Alış satış fiyatları arasında ciddi fark var.