Konu
Altın
17-04-2013, 23:53:42
#111
ReadyForAction
Altın gibi değerli bir yatırım aracının çok daha fazla düşeceğini sanmıyorum. 79'dan aldım, 80,41 şuan umarım yarın dahada yükselir. 80'in altında alınan altından uzun vadede kimsenin zarar edeceğini sanmıyorum.