Altın gibi değerli bir yatırım aracının çok daha fazla düşeceğini sanmıyorum. 79'dan aldım, 80,41 şuan umarım yarın dahada yükselir. 80'in altında alınan altından uzun vadede kimsenin zarar edeceğini sanmıyorum.