emmaclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 - 4 günde 30.000 tl zararım var altından uzak durun
seninki çok fazlaymış hocam bi 5-6k da benim zarar. keşke dolarda kalsaydım böyle uçuk düşüşler olmazdı en azından . resmen oynuyorlar bizimle