Amerika'nın savaş stratejileri içinde altın fiyatları spekülasyonu ile bir başka ülke ekonomisini etkileme çabasını hangi kaynağa göre söylüyorsunuz? Bu ülkenin buna ihtiyacı yok, daha kolay yöntemleri var ve 20. yüzyılın ortasından beri etkin şekilde kullanıyorlar.
"Altın fiyatlarını değiştirip İran'ı zayıf düşürelim, sonra saldıralım" teorisi sizce de fazla komplo durmuyor mu Allah aşkına? Üstelik bu nasıl bir dengedir ki dünyada altın fiyatları düşünce bundan yalnızca İran etkileniyor? Üstelik bir savaş ihtimaline karşın elindeki Dolar ve Euro'ya güvenemeyeceğini bilen İran'ın şimdilerde ha bre altın stoklamaya çalıştığını düşündüğümüzde, altın fiyatlarının düşük seyretmesi İran'ın işini kolaylaştır mıyor mu? Bana "düşük altın fiyatı > bozuk İran Ekonomisi > savaş" döngüsünü açıklama imkanınız var mı acaba?