3700 TL zarar ile saat 15:00 de sattım.saat 16:00 da satsaydım zarar 4000 TL olurdu.yarın satsaydım 5000 TL olurdu herhalde.
O yüzden altından uzak durun.Türkiye de yaz geliyor yükselir felan hikaye.Türkiye hiç bir emitada belirleyici değil.Gözünüz abd de olsun.
İlla alacam derseniz bankadan almayın.gidin kuyumcudan alın yastık altına koyun