97 den alan babama. 10 ay önce 103 lere cıktıgında satmasını söylemiştim. Satmadı inat etti 110 lara çıkacagını söyledi.

Şu anda 1360 ons. Piysalar açıldıgında 77 leri görecek herhalde. Bu saatten sonra altına bulaşılmayacagına garanti getirdim. Ve altında kalanlara sabır diliyorum. Umarım tekrar yükselirde herkes zararını karşılar.