@Referxchange
Hocam şimdi yapılması gereken mantıklı hareket nedir sizce? Benim birikimim pek fazla değil kaybetsem en fazla 400-500 liram gidecek. Elden çıkarmak mı mantıklı yoksa bu altınları yastık altı bekletmek mi?