JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmıyacağım arkadaş , ele muhtaç olana kadar satmıyacağım.Altında ne kadar pislik işler dönüyormuş görmüş olduk ama yılmayın satmayın.
hocam zaten zarar çok büyük satınca elde bişey kalmıyor en mantıklısı beklemek zararı en aza indirincede eli eteği çekmek