SOROS geçen haftalarda dünyanın altınını sattı.

Forumda defalarca "altın al kazan" diye konular açıldı. Tipik küçük yatırımcı saldırısı ve sürü hareketi. Hiç bir varlık sonsuza dek değerlenmez. Bir emtia 2 günde %10 düşebiliyorsa, bulaşmayın. Bir sıkıntı vardır... Durduk yere bu yüzdeler gelmez.

Altın henüz 2000 senesinde 250$ idi. 1900 $'lari aştı bu sürede. Bildiğin balon yaptı. Şimdi fiyatları normalleşiyor. Yani ortada fırsat falan yok.

Fırsat, altın iner 500$'a, o zaman buyrun alın . (Elbette böyle bir şey zor... Altın muhtemelen bir bant yakalayıp orada 10 yıl kadar uyur...)