SOROS geçen haftalarda dünyanın altınını sattı.
Forumda defalarca "altın al kazan" diye konular açıldı. Tipik küçük yatırımcı saldırısı ve sürü hareketi. Hiç bir varlık sonsuza dek değerlenmez. Bir emtia 2 günde %10 düşebiliyorsa, bulaşmayın. Bir sıkıntı vardır... Durduk yere bu yüzdeler gelmez.
Altın henüz 2000 senesinde 250$ idi. 1900 $'lari aştı bu sürede. Bildiğin balon yaptı. Şimdi fiyatları normalleşiyor. Yani ortada fırsat falan yok.
Fırsat, altın iner 500$'a, o zaman buyrun alın

. (Elbette böyle bir şey zor... Altın muhtemelen bir bant yakalayıp orada 10 yıl kadar uyur...)