snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zaten zarar çok büyük satınca elde bişey kalmıyor en mantıklısı beklemek zararı en aza indirincede eli eteği çekmek
Amaçları bu arkadaş kimin elinde eteğinde ne varsa eritecekler ! hep sanal altınların al sat üstüne kıbrıs sorunu sonra abd asya sattı derken bu halde.Satmayın bekleyin.