TT Telekom - TSM BiliÅŸim A.Åž
113
●15.659
- 30-01-2009, 22:08:22Yurt dışında fiyatlar ucuz çünkü onlara tanınan imkanlar uygun. Türkiye'de fiyatlar ucuz, çünkü rekabetin artık suyu çıktı. Bu dönemde hangi firma para harcayıp yatırım yapsın? Yatırım yapmak mesele değil, yapılan yatırımın karşılığının alınmaması sorun. 10Mbit paylaşımsız hat için 200 YTL gibi rakamları konuşuyor insanımız. %100 over selling yapsanız yine bu rakama satış yapamazsınız. Tellcom'dan fiber hat çektiririm, evimden işimi yaparım diyen insanlar bile var. Bu şartlarda kim, neden bu kadar yüksek maliyetler harcayıp yatırım yapsın?
- 30-01-2009, 22:13:04Nereye hocam , bugun de 2 saat Osman beye konuştum artık suyu çıktı 3-5 salak insanlar yüzünden. İş bilmez otu boku buraya konu açan nameserver değişse bile burada "r10 müşterilerimize.." başlıklı konuları yardıran , evinde baba parasıyla ticaret nedir bilmeden , WHM den hesap açmayı öğrenen herkes bu işe girerse böyle olur. Burada dalaştığım insanlar genelde dikkat edilirse hep bu tarz insanlardır. Ve buraya yazıyorum keşke isim verebilsem eski dönemlerde ki gibi herşey suç sayılmasa da maksimum 2 yıla batacak adamlar. Aha geçen birisi battı...Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2009, 23:52:44R1DVAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TSM Bilişim'in sitesi farklı, UMTH sitesi farklı, ISP kısmı farklıdır.
Şuanda TSM'nin ISP kısmı sayfası hazırlanmaktadır.
TSM Bilişim'ın bu zaman kadar ön planda tuttuğu iş "uzak mesafe telefon işletmeciliği" yani UMTH olarak servis sağlamaktadır.
Son 8 ay içerisinde Internet Servis Sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. - 31-01-2009, 00:57:47Bunun böyle olmasıda normal aslında. Herşeyden önce örgütlenmek diye birşey yok bizde. Hemen her mesleğin bir odası var iken biz hiç aktif değiliz. Telkoder'in aktiviteleri bu konuda pek faal değil malesef. Sertbest piyasa diye rekabeti öldürürcesine kırılan fiyatlar mevcut. Bu kadar datacenter ayrı ayrı olacağına, tek bir çatı altında toplanıp, telekom ile pazarlık masasına otursa, sizce böylemi olurdu bu piyasa? Ancek "Hep BEN" anlayışı olduğu sürece malesef biz daha çok yerimizde sekeriz.Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2009, 06:22:39Web Hosting piyasası ölü durumda. Reseller derseniz 5 Tl e 100 gb bw li resellerler satarak piyasa hepden öldü Vps deseniz 10 Tl den satılmaya başlandı Dedicated dersek yakın bir zamanda onunda sonu gelecek (TR Lokasyon bitmek üzere) Dedicated fiyatına 10 mbit co location hizmeti veren firmalar var müşteri evinde kullandığı makineyi sunucu olarak kullanıyor.Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Mbit in alt limiti 50 60 TL olması gerekirken 20 TL lere kadar düştü.Büyük firmalar bile 70 80 $ dan sattıkları ürünleri başka bir firma kurup yada ortağı olup daha düşük fiyatdan farklı isimlerle sattığı bu sektörde neden bir alt limit belirlenmesi yada yasal rekabet ortamı ile uğraşmak istesinki keşke olsa keşke 100 200 kişi birleşip böyle birşeyi yapabilsek sadece keşke... - 31-01-2009, 09:52:32Herkes ektiğini biçiyor, eğer biri çıkıp dövüşmek isterse karşısında mutlaka bir yumruk atacak adam çıkıyor. Birde el yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanar diye çok güzelde atasözümüz var. Bu şekilde 2 tokat yiyip 10 lira kar yaparak iş yapacağını sananlar pek çok müşterisine rezillik sunuyor gereksiz angarya işler sunuyor daha fazlada gitmiyor. Sektörde durgunluk var, durgunlugun nedenini bizim fiyatlarımız yüksek diye fiyat kıran 3 paraya 5 iş yapacağını sanıp 3 gün sonra bıkan firmaların suçudur bu durumlar...Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç olarak herkes ektiÄŸini biçiyor. Daha da beteri olacak. Åžimdi TR içerisinde ÅŸubat- mart ayı itibari ile 100 mbit 450 euro fiyatlı hizmetler geliyor, yani gerçekten daha da beteri olacak... - 31-01-2009, 10:58:36100Mbit 450€ anlayışı Türkiye trafiÄŸini yine pek çekmeyecektir. Ucuz buldum gelirim diyen kiÅŸiler zaten gelmesin.roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesele TürkTelekom omurgası altında çalışıp bir şeyler katabilmek. - 31-01-2009, 17:39:56bunun için daha erken, 2-3 sene sonra böyle olacak.. 100 mbit konusunda kafadan 1 yıl içerisinde pek çok müşteri bu konuda karmaşalar yada yanlış anlatımlardan dolayı ucuza gelecek yurtdışı trafiklerine yönelecek buda piyasayı oldukça etkileyecek...trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tr dan satış yapanların TR ve Yurtdışı farkını anlatma işine birde TR da olupta Trafiğin yurtdışından alındığını anlatmaları gerekicek... - 31-01-2009, 18:34:02100mbit hat muhabbeti uzun süredir tartışılıyor. 100mbit geldi co-location hizmeti mi verilecek? Sadece 1 makina icinmi olacak bu fiyat? Diyelimki 100mbit co-location oldu ve makina barındırma olarak işlemeye başladı 10mbit hat ile 6 7 makina barındıran müşteri 100mbiti 30 40 servera rahatlıkla dağıtır buna izin verilecekmi? Yani gelecek , gelecek tamam gelecekte şartlar ne olacak..