100mbit hat muhabbeti uzun süredir tartışılıyor. 100mbit geldi co-location hizmeti mi verilecek? Sadece 1 makina icinmi olacak bu fiyat? Diyelimki 100mbit co-location oldu ve makina barındırma olarak işlemeye başladı 10mbit hat ile 6 7 makina barındıran müşteri 100mbiti 30 40 servera rahatlıkla dağıtır buna izin verilecekmi? Yani gelecek , gelecek tamam gelecekte şartlar ne olacak..